Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: آسیب ‌شناسی انتخابات دوره‌ های گذشته فرصتی برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو است.

وی بر ضرورت ارائه آموزش های تخصصی و عمومی به اعضای شعب انتخابات تاکید کرد و افزود: اعضای شعب باید با تجربه و در عمل بی طرف باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سراسر استان به جز حوزه گچساران و باشت ۲ انتخابات برگزار می شود، بیان کرد: همه برآوردها انجام شود و کمبودها از لحاظ  نیروی انتظامی، نیروی انسانی، خودروها و تجهیزات پیش بینی شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه آموزش عمومی بسیار مهم است، عنوان کرد: انتخابات شوراها در شهر یاسوج کاملا مکانیزه است و امید است با برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی سایر شهرهایی که درخواست کردیم موافقت کند.

وی خواستار مشارکت صدا و سیما و اصحاب رسانه در ارائه آموزش عمومی به مردم در خصوص مراحل مختلف انتخابات از جمله فرآینده رای دادن و دیگر موارد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شعب شهری و روستایی و آمار خودروها را به صورت دقیق برآورد کنید.

کلانتری با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و ۴۲ شعب اخذ رای انتخابات در استان پیش بینی شده است، افزود: بدون شک ثمره تلاش و زحمات امروز روز انتخابات مشخص می شود.

وی تصریح کرد: براساس ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمامی وزارتخانه‌ها، سازمانها و ادارات و نهادهای قانونی و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و شهرداری ها و مؤسسات عمومی موظفندحسب درخواست وزارت کشور،استانداران، فرمانداران، بخشداران، کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

کلانتری با بیان اینکه در گذشته چون مدارس فعال بود از نظر تجهیزات مشکلی نداشتند، افزود: اکنون به دلیل شیوع کرونا لازم است در همه شهرستان تمام مدارسی که قرار است به عنوان شعب اخذ رای در نظر گرفته شوند شناسایی و توسط مسئولان اداره کل آموزش و پرورش، روسای مناطق و مدیران مدارس وضعیت آب، برق و سایر تجهیزات بررسی و با ظرفیت کامل آماده و پذیرای مردم در روز انتخابات باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ۱۸ شهر تعداد ۶۸۶ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: به صورت میانگین در هر شهر ۳۸ نفر داوطلب وجود دارد که همینطور به صورت میانگین در هر شهر ۵ نفر توسط مردم انتخابات می شوند.

کلانتری بیش ترین داوطلب را متعلق به شهر یاسوج با تعداد ۱۴۴ نفر برشمرد و گفت: از لحاظ میزان حضور و میزان تایید صلاحیت ستاد انتخابات استان عملکرد بسیار خوبی داشته است که جز استان های شاخص در کشور هستیم.

وی بر مراقبت هرچه بیشتر برای برگزاری بهتر انتخابات تاکید کرد و گفت: انتظار می رود کمیته تبلیغات با قدرت تر از سایر کمیته ها همچون فعالیت های کنونی عمل کند و تمامی مراحل براساس سیاست های ستاد انتخابات کشور باشد.

کلانتری خطاب به داوطلبان انتخابات، عنوان کرد: نامزدها در زمان قانونی و براساس رعایت دستور العمل ها اقدام کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: تدابیر و تمهیدات ویژه ضد کرونایی در شعب اخذ رای و سایر مکان های مرتبط با برگزاری انتخابات پیش بینی شده است و کنترل بیماری کرونا بسیار حائز اهمیت است.

وی بر رعایت شیوه نامه ها برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و افزود: حداکثر پیشگیری در  همه شعب پیش بینی و تدارک دیده شده است و شهروندان با رعایت فاصله اجتماعی و حفظ پروتکل های وزارت بهداشت با خیالی آسوده می توانند در این انتخابات مشارکت کنند.

کلانتری با بیان اینکه انتخاب حق مردم است، ابراز داشت: وظیفه ما این است که با حضور و مشارکت حداکثری تعهد به نظام و سرزمین را اعلام  کنیم و در تعیین سرنوشت خود مشارکت داشته باشیم.

کلانتری تاکید کرد: هر شهروند روستایی و شهری باید برابر باشد و رای نظر خود را به شکل قانونی اعلام کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خروجی کار توسط مردم مشخص می شود و مهم ترین موضوع حضور و مشارکت فعال مردم است.

کلانتری بیان کرد: وظیفه ما این است که تمام امکانات را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا کنیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز ابراز داشت: ۲۱ نفر در انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی شهرستان های گچساران و باشت ثبت نام کردند.

فتاح محمدی در خصوص نتایج احراز صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی نیز، بیان کرد:هیات نظارت بخش ‌ها تا۳۱ اردیبهشت نتیجه نهایی را به بخشداری ‌ها اعلام خواهد کرد.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخابات شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد انتخابات مجلس شورای اسلامی یاسوج اخبار کنکور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مجلس شورای اسلامی شعب اخذ رای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • لباس فرم برای دانش آموزان اجباری نیست
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد