Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@01:48:43 GMT

تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب دیگر شورا‌ها در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۹۷۷۸۶

تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب دیگر شورا‌ها در ایلام

به گزارش تابناک به نقل از فارس، الیاس فتاحی از تایید صلاحیت ۴۲ داوطلب دیگر شورا‌های اسلامی شهر در ایلام خبر داد و گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر، ۷۳ داوطلب از سوی هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها رد صلاحیت شدند که پس از شکایت این تعداد داوطلب به هیات نظارت بر انتخابات استان، امروز ۴۲ نفر دیگر تایید صلاحیت شدند و مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در استان ایلام به ۵۷۹ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از کل مجموع ۶۵۶ نفری که برای حضور در شورا‌های شهر ثبت نام کردند، تعداد ۴۶ نفر انصراف، تعداد ۹ نفر ثبت نام ناموفق و تعداد ۳۱ نفر موفق به کسب صلاحیت نشدند که بر اساس برنامه زمانبندی امروز نتایج بررسی‌ها به فرمانداری‌ها ارسال و متعاقب آن فرمانداران نتایج را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام همچنین با اشاره به انتخابات شورا‌های اسلامی روستا تصریح کرد: ۲ و هزار و ۲۲۳ داوطلب برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا ثبت نام کرده‌اند و کار بررسی صلاحیت آن‌ها در هیات‌های اجرایی بخش‌ها به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به تایید صلاحیت بیش از ۹۷ درصد داوطلبان در هیات‌های اجرایی یادآور شد: در هیات‌های نظارت بخش‌ها نیز کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا اول خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر تایید صلاحیت انتخابات شورا ها ایلام نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 فطریه نشست وین انتخابات 1400 عید فطر انتخابات شورا های اسلامی تایید صلاحیت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۹۷۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی