Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:21:14 GMT

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۰۵۳۴۹

حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه امروز ظهر رودان با اشاره به جنایت و تحرکات اخیر صهیونیست‌ها در مسجد الاقصی اظهار داشت: امروز شاهد ایستادگی محکم محور مقاومت و غزه با حمایت جمهوری اسلامی ایران در مقابل این جنایتکاران هستیم.

وی ادامه داد: آنها باید بدانند که آن دورانی که هر جنایتی را که اراده می کردند انجام می دانند گذشته و امروز در مقابل این ایستادگی به زانو درآمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نماز جمعه رودان تصریح کرد: امروز معادلات عوض شده و اگر دشمن غاصب صهیونیست یک ضربه بزند ۱۰ ضربه را متقابلاً  خواهد خورد.

دری بیان داشت: اگر یک کودک فلسطینی شهید شود یقین بدانید یک افسر صهیونیست در مقابل به درک واصل خواهد شد.

وی گفت: درب های مذاکره در فلسطین جز غصب این سرزمین ثمره ایی دیگری در پی نداشته و این غاصبان بدانند که جواب زور با زور است و جواب موشک هم با موشک است.

وی در ادامه  با اشاره به پیشرفت های تسحیلاتی و موشکی جمهوری اسلامی ایران گفت: شک نکنید اگر امروز ایران اسلامی این قدرت را نداشت دشمنان برای حمله لحظه ایی درنگ نمی کردند.

امام جمعه رودان با اشاره به اینکه  روحیه ایثار ، شهادت و مقاومت است که در میان جوانان ایران اسلامی موج می زند گفت: این روحیه الهی در میان دشمنان هرگز وجود ندارند و با یک موشک همه چیزه خود را خواهند باخت.

دری  با اشاره به انتخابات پیش رو تاکید کرد: مشارکت حداکثری اصلی است که همه باید در آن سهیم باشند و دعوت همگانی برای رقم زدن یک انتخابات پرشور یک  وظیفه است.

وی اظهار داشت: مشارکت حداکثری موجب یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان نماز جمعه حجت الاسلام دری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران زینلیان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: با وجود اینکه ۲۰ سال شکل‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان طول کشید، اما مشهود است چقدر در گفتمان و اندیشه‌های امام راحل (ره) تحقق شورا مهم بوده است که ایشان در روزهای نخست تشکیل نظام چنین دستوری را دادند.

وی افزود: هر جا که شوراها از نزدیک موارد را پیگیری کرده‌اند، امیدآفرینی برای مردم شکل گرفته است و آنجا که شوراها مطالبه‌گری کرده‌اند، ما مدیران دولتی بهتر توانستیم حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان یادآور شد: حرف‌هایی که ما کمتر می‌توانیم با صراحت آن را به مدیران کشور بگوییم، اعضای شورای اسلامی شهر آن را صریح مطرح می‌کنند که این شیوه به ما در پیگیری بسیار کمک کرده است.

زینلیان گفت: امیدوارم با پیگیری مؤثرتر از گذشته شورا، به اصلاح امور مردم و اعتلا و ارتقای شهر اصفهان به‌ویژه بعضی معضلات دیرینه و چند ساله همچون مسئله آب کمک کنیم.

کد خبر 748658

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را هم ندارد
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند