Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پنجمین دوره‌ آموزشی آشنایی با منظومه فکری رهبر انقلاب از ۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۸ این ماه ادامه دارد. - اخبار استانها -

مریم حسنوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  خرم‌آباد  با اشاره به آغاز ثبت نام پنجمین دوره معارف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: جهت تبیین منظومه معرفتی و ارزشی اسلام و ترسیم فرآیند عینیت یافتن ارزش‌ها در متن جامعه، نیازمند یک دستگاه معرفتی و منظومه فکری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز برای دستیابی به جهان انسانی و تمدن اسلامی نیازمند فهم و عمل به منظومه فکری اسلام و انقلاب که ظهور در اندیشه امامین انقلاب دارد، هستیم افزود: مجموعه تبیین منظومه فکری رهبر انقلاب از سال 96 تمرکز خود را بر ارائه نظام اندیشه انقلاب اسلامی بر اساس منظومه فکری  مقام معظم رهبری  قرار داده و به همین منظور تاکنون دوره‌های آموزشی و حلقات مطالعاتی زیادی را برگزار و مدیریت کرده است.

مسئول مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در خرم‌آباد عنوان کرد: دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی دارای دو سطح  عمومی، تمرکز بر آشنایی با منظومه فکری  مقام معظم‌رهبری و در سطح دو، تربیت پژوهشگر و تربیت مدرس برگزار می‌شود.

دوره‌ مجازی آشنایی با "منظومه فکری رهبر انقلاب" برگزار می‌شود تمام معارف انقلاب اسلامی در منظومه فکری مقام معظم رهبری تبیین شده است‌ دریچه ای برای درک منظومه فکری رهبر معظم انقلاب

وی هدف مجموعه منظومه فکری مقام معظم رهبری را ایجاد گفتمان تمدن سازی و تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی با محوریت اندیشه‌های امامین انقلاب دانست و بیان کرد: ثبت نام پنجمین دوره آموزشی از 8 اردیبهشت ماه آغاز و تا 28 این ماه ادامه دارد.

حسنوند با بیان اینکه این دوره یکساله و کاملا رایگان است گفت: بهره بردن از اساتید مجرب، دریافت گواهی نامه، کسب قدرت تحلیل مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی از جمله مزایای این طرح است.

وی با بیان اینکه در این دوره  19 کتاب مطالعه می‌شود تصریح کرد: این دوره آموزشی بر اساس طرح مصوب معاونت آموزش و پژوهش دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم‌ رهبری است.

مسئول مجموعه تبیین منظومه فکری مقام معظم رهبری در خرم‌آباد خاطر نشان کرد: دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی به صورت یک دوره 320 ساعته شامل مطالعه، نکته برداری، مباحثه و جمع بندی توسط استاد در قالب گروه‌های مطالعاتی برگزار و  به بیشترین تاکید بر حضور جوانان  تحصیلکرده است.

انتهای پیام/645/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منظومه فکری مقام معظم رهبری منظومه فکری رهبر انقلاب معارف انقلاب اسلامی تبیین منظومه پنجمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۰۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید قاسم دهقانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز شهرستان بجستان اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان سالن ورزشی استانداردی ندارد.

امام جمعه شهرستان بجستان ضمن تشکر از نماینده منتخب مردم گفت: علی‌رغم اینکه مقرر شده بود اقداماتی در این زمینه انجام شود ولی هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

وی ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی اهمیت زیادی داشته و منشأ آبادانی، تحول و توسعه مناطق شهری و روستایی هستند. از این شوراها می‌توانند در تحقق اهداف مورد نظر، راه گشای امور باشد.

دهقانی با انتقاد شدید از برخی کارشکنی‌ها گفت: برخی دستگاه‌ها در شهرستان بجستان با تولید همسو نیستند.

امام جمعه شهرستان بجستان گفت: چرا باید اشک تولید کننده شهرستان را در بیاوریم. چند روز پیش یکی از تولید کنندگان گفت: من از بجستان نرفتم، بلکه از شهرستان فرار کرده ام.

وی خطاب به دستگاه قضا گفت: بحث جرم و حمایت جداست. در بحث تولید، تاکید ما، فرمایش مقام معظم رهبری است. ما باید برای کارآفرینان که به شهرستان می آیند فرش قرمز پهن کنیم، نه اینکه اینها را فراری دهیم.

دهقانی گفت: چرا باید برای مردان ما برای امرار و معاش به شهرستان‌های دیگر بروند.

امام جمعه شهرستان بجستان مجدداً تاکید کرد: همه باید در مقوله تولید و حل مشکلات کارآفرینان بجستان همراه با فرمایش مقام معظم رهبری باشیم.

وی در پایان ضمن تشکر از مسؤولان بابت اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) خاطر نشان کرد مفتخریم در شهرستان بجستان هیچ بی حجابی نداریم.

کد خبر 6089175

دیگر خبرها

  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز