Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی خباز از راه اندازی هنرستان رشته های حسابداری و بورس جهت پذیرش دانش آموزان پایه دهم از مهر ماه سال جاری در دزفول خبر داد.

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و فراهم آوردن زمینه جهت رشد و مهارت آموزی دانش آموزان، توسعه رشته های هنرستانی  و ایجاد رشته های جدید در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: بدین منظور برای اولین بار هنرستان رشته های حسابداری و بورس در دزفول راه اندازی می شود و در ایام ثبت نام که متعاقبا اعلام خواهد شد جهت ثبت نام در پایه دهم هنرجو می‌پذیرد.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورودی یکی از دبیرستان های مرکز شهر صرفا جهت ثبت نام پایه دهم در رشته های هنرستانی تعمیر وسایل برودتی، تعمیر ماشین های بنزینی و همچنین تعمیر گوشی تلفن همراه و ثابت اختصاص داده خواهد شد که جزییات آن متعاقبا اعلام می شود.

 

محمدی خباز تصریح کرد: هنرستان تخصصی کشاورزی نیز که پس از دو دهه وقفه با همکاری مرکز تحقیقات صفی آباد در مهر 99 بازگشایی شد برای سال تحصیلی آینده در رشته های امور دام، امور زراعی، امور باغبانی و ماشین آلات کشاورزی هنرجو ثبت نام می کند.

 

وی در پایان یاد آور شد: هم اکنون 18 هنرستان با داشتن بیش از 80 رشته محل در شهرستان دزفول در حال فعالیت هستند. 

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمدی خباز شهرستان دزفول دزفول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر کردن اساسی و اصولی لامپ LED در خانه (فیلم) روشی متفاوت برای تعمیر کردن لامپ LED با فویل آلومینیومی (فیلم) سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • نحوه درست کردن لامپ LED با قیچی به روش برقکار کانادایی (فیلم)
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • معادله تورمی بازدهی سهام
  • بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه زنجیره ای
  • قیمت تعمیر انواع مبل
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران