Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۵۲ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای شهر‌های بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و چمران که صلاحیت آن‌ها در هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان رد شده بود، نسبت به این موضوع شکایت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه صلاحیت ۳۹ نفر از داوطلبان شورای شهر بندر ماهشهر، بندر امام خمینی (ره) و چمران در هیئت نظارت خوزستان مجددا رد شد، افزود: پس از رسیدگی به شکایت این داوطلبان در هیئت نظارت استان، صلاحیت ۱۳ نفر از آن‌ها مورد تایید قرار گرفت.

بندری بیان داشت: داوطلبان رد صلاحیت شده از امروز ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را به هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات و یا به فرمانداری به صورت کتبی اعلام کنند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: 76 درصد از داوطلبان رشته علوم تجربی خانم و 24 درصد آنها آقا بودند .
شهرام گلزاری افزود: مرحله نخست کنکور هم زمان با سراسر کشور دیروز با رقابت داوطلبان رشته‌های علوم انسانی و ریاضی با ۱۱ هزار و ۹۰۰ داوطلب در هرمزگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۴۹ درصدی قبولی دانش آموزان هرمزگانی در رشته‌های پزشکی
وی گفت: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور با هم رقابت کردند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۹ درصد داوطلبان خانم و ۳۱ درصد آقا بودند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا بودند.
دومین نوبت کنکور نیز تیرماه امسال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی