Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اتمام زمان رسیدگی به پرونده‌های معترضان به روند تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر در استان، مجموعا ۷۶۱ داوطلب برای کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهرها در استان تائید شدند.

ملک‌محمد قربانپور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص روند تائید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مهلت قانونی ثبت نام ۹۳۲ نفر ثبت‌نام خود را قطعی کردند که از این تعداد صلاحیت ۸۵۵ نفر در هیات اجرایی انتخابات تائید و صلاحیت ۵۵ نفر نیز رد شد، همچنین ۲۲ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: از ۸۵۵ داوطلب تائید شده در هیات اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها، ۷۴۴ نفر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تائید و ۸۳ نفر نیز رد صلاحیت شدند، همچنین ۲۸ نفر نیز از کاندیداتوری انصراف دادند.

وی با بیان اینکه یک مهلت چهار روزه برای بررسی اعتراضات داوطلبان به نتایج تائید صلاحیت‌ها تعیین شد، خاطر نشان کرد: پس از اتمام زمان اعتراض پرونده‌های کلیه داوطلبان مجددا در هیات نظارت استان مورد بررسی قرار گرفت و صلاحیت هفت داوطلب رد و صلاحیت 24 داوطلب رد صلاحیت شده، نیز مورد تائید این هیات قرار گرفت.

قربانپور در پایان گفت: مجموعا 761 داوطلب برای کاندیداتوری در انتخابات شورای اسلامی شهرها در چهارمحال و بختیاری توسط هیات نظارت بر انتخابات استان تائید نهایی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت افراد انتخابات چهارمحال و بختیاری نفر نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، کارشناس امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌گذاری واحد‌های صنفی باید با مجوز این اداره کل و متناسب با دستورالعمل‌های تعریف شده در سامانه پاسداشت زبان فارسی باشد.
احمد مبینی افزود: صدور تأییدیه اسامی واحد‌های صنفی در حدود ۴۸ ساعت زمان می‌برد و بدین طریق است که فرد متقاضی پس از آنکه از سوی صنف مربوطه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد، در سامانه پاسداشت زبان فارسی اسم موردنظر خود را ثبت می‌کند.
وی اضافه کرد: پس از ثبت، سامانه مذکور نام را بررسی و چنانچه با دستورالعمل‌های موجود مغایرت نداشته باشد به‌صورت آنلاین به متقاضی اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر