Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:40:54 GMT

بیش از ۱.۵ میلیون قطعه‌ جوجه‌ریزی در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۳۵۲

بیش از ۱.۵ میلیون قطعه‌ جوجه‌ریزی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون، یک میلیون و ۵۳۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت جوجه‌ریزی در استان زنجان، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه تا بیست و پنجم این ماه، یک میلیون و ۵۳۰ قطعه جوجه‌ریزی در استان داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با وضعیت جوجه‌ریزی در بهار ۱۴۰۰، افزود: بهار امسال، میزان جوجه‌ریزی نسبت به سال گذشته مناسب و خوب ارزیابی شده است.

این مسئول در رابطه با نهاده‌های دامی و طیور، تصریح کرد: نهاده‌های دامی و طیور به‌صورت کامل تخصیص داده شده و اکنون مازاد تولید مرغ استان وجود دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان خاطرنشان کرد: گفتنی است در ماه‌های آینده نیز نهاده‌های دامی و طیور به اندازه نیاز در استان زنجان وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان جوجه ریزی جوجه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرهنگ غلامحسین عرب گفت:  در پی وقوع چند فقره سرقت طیور در شهرستان دامغان ، ماموران پلیس  ۴ سارق حرفه‌ای را شناسایی و همگی آنها را با اجرای چند عملیات ضربتی برای دستگیری  در مخفیگاهشان دستگیر  کردند.
وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۹ فقره سرقت طیور به تعداد ۵۰۰ قطعه اعتراف کردند ادامه داد: سارقان در یکی از سرقت‌ها مقادیری طلا به ارزش ۲ میلیارد ریال از داخل منزل به سرقت برده بودند که همگی اموال به سرقت رفته کشف و تحویل مالباختگان شد.
متهمان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان