Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: تزریق واکسن کرونا در استان بر اساس سند ملی واکسیناسیون صورت می گیرد و تاکنون هیچ مدیری در استان واکسن دریافت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که روز شنبه در استانداری برگزار شد اظهارداشت: وضعیت کرونا پایدار نیست و همواره شکننده است و به رفتار مردم بستگی دارد و اگر دچار سهل انگاری و عادی انگاری شویم بسرعت وارد موج بیماری می شویم وهمه تلاش ها هدر می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: شهروندان باید مراقب باشند و در هر شرایطی حتی وضعیت عادی و آبی به رعایت پروتکل های بهداشتی پایبند باشند تا دچار پیک بیماری نشویم.

جانشین ستاد کرونای استان قزوین تصریح کرد: نحوه حضور کارمندان و کارکنان دستگاه های اجرایی و میزان دورکاری آنها با نظر مدیران است و بر اساس میزان ارباب رجوع و نحوه خدمت رسانی می توانند تصمیم گیری کنند.

مسئولان استان واکس نزده اند/ نوبت دهی و اولویت ها را ستاد ملی تعیین می کند

حبیبی در خصوص وضعیت تزریق واکسن هم گفت: نحوه تزریق واکسن بر اساس برنامه تدوین شده ستاد ملی کروناست و در استان هیچ اختیاری برای در اولویت قرار دادن مسئول و یا گروهی نداریم تا هیچ شائبه ای ایجاد نشود.

وی اظهارداشت: تاکنون هیچیک از مسئولان استان از جمله استاندار، امام جمعه، معاونان استاندار و مدیران کل واکسن نزده اند و درادامه نیز نظارت جدی خواهیم داشت و بر اساس دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون رفتار خواهیم کرد.

حبیبی تصریح کرد: گاهی اوقات از سوی مدیران دستگاهها برای اولویت دادن به تزریق واکسن برخی از نیروهای زیر مجموعه خود درخواست هایی دریافت می شود که بر اساس تصمیم گیری ستاد ملی انتظار داریم از نامه نگاری با استانداری برای در نوبت قرار گرفتن نیروهای خود جدا خودداری کنند و اجازه دهند تا تزریق واکسن همچنان بر اساس تصمیم تهران و ستاد ملی کرونا صورت گیرد تا هیچ شائبه ای ایجاد نشود.

حبیبی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: از فرمانداران انتظار داریم پروتکل های بهداشتی را برای برگزاری انتخابات مورد توجه قرار دهند و بستر برگزاری این رویداد مهم را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین منوچهر حبیبی تزریق واکسن ستاد ملی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد

واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد