Web Analytics Made Easy - Statcounter

محققان یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق شدند بیش از یک‌صد نوع توری و الک متناسب با نیاز بخش‌های مختلف تولیدی، صنعتی و کشاورزی را تولید و روانه بازار کنند.

به گزارش ایسنا، مهندس بابک ثابتی زاده، مدیرعامل این واحد فناور در این خصوص گفت: شرکت ما با حضور در پارک علم و فناوری البرز نه تنها به تولید انواع محصولات اقدام کرده، بلکه با ثبت اختراع محصولات خود به تنوع و تولید بیشتر نیز اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این شرکت در سال ۱۳۹۴ به ثبت رسید، افزود: موفق شدیم در همان سال با ارائه طرح تولید انواع توری های صنعتی به عضویت پارک علم و فناوری البرز درآییم و با حمایت پارک علاوه بر کار تحقیقاتی توانستیم طرح های خود را در قالب ثبت اختراع به انجام برسانیم.

مهندس ثابتی زاده با اشاره به اینکه طی مدت دو سال کار تحقیقاتی، موفق به ساخت دستگاه توری بافی شدیم، گفت: خوشبختانه در سال ۱۳۹۶ این شرکت فروش محصولات خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۷ موفق به عقد قرارداد با یکی از شرکت های بزرگ معدنی کشور شد.

وی درباره محصولات فناورانه این شرکت فناور گفت: از مهمترین دستاوردهای این شرکت تولید توری های صنعتی با تنوع بسیار زیاد جهت رفع نیاز واحدهای تولیدی بوده و در راستای اهداف این شرکت در خصوص توسعه و تنوع محصولات، موفق به تولید انواع الک‌های آزمایشگاهی مطابق با استاندارد ASTM شدیم.

وی با اشاره به اینکه این شرکت توان و ظرفیت تولید انواع محصولات سفارشی مطابق با نیاز مصرف کنندگان را دارد، افزود: تنوع بیش از ۵۰ نوع توری، بیش از ۵۰ نوع الک آزمایشگاهی و انواع ابزار نمونه برداری ذرات جامد و مایعات، از دستاوردهای این شرکت در مدت عمر نه چندان طولانی شرکت نشان از عزم جدی و برنامه ریزی شده این واحد صنعتی کوچک و فناور دارد.

مدیرعامل این واحد فناور در ادامه گفت: از ابتدای ورود به پارک البرز تا کنون بیش از چهار بار در نمایشگاه های پارک و تقریباً در اکثر همایش های مرتبط شرکت داشته و در تمامی مراحل ابتدایی اخذ مجوزها و وام ها و همچنین معرفی ظرفیت ها و توانمندیهای این شرکت، پارک البرز نقش حمایتی خود را به نحو احسن اجرا کرده است.

وی در پایان ضمن تاکید بر حمایت از تولید برای تحقق شعار امسال، تاکید کرد: آسان سازی روال ها و روندها در راستای تسهیل فضای کسب و کار و صدور مجوز و تامین و حمایت بخشی از نقدینگی و سرمایه در گردش و همچنین کاهش سود بانکی برای واحدهای فناور یک ضرورت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشاورزی صنعتي پارك علم و فناوري تولید انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها