Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات کنندگان لبنانی با بالا رفتن از دیوار بتنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی در شهرک العدیسه پرچم فلسطین و مقاومت را بر فراز آن به اهتزاز درآوردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العالم»، چندین نقطه مرزی لبنان با سرزمین های اشغالی امروز شاهد تظاهرات ده ها نفر از شهروندان لبنانی بود.

 

در شهرک «العدیسه» ده‌ها نفر با برپایی یک تجمع برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین، جرایم و حملات بی وقفه رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این تجمع، تعدادی از جوانان فلسطینی تلاش کردند تا پرچم فلسطین را از دیوار بتنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی بالا برده ودر آنجا به اهتزاز درآورند.

 

شهرک «مارون الراس» لبنان در همجواری سرزمین‌های اشغالی نیز امروز شاهد برپایی یک تجمع به دعوت جنبش حزب الله بود.

 

شرکت‌کنندگان در این تجمع با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن محکومیت جرایم رژیم صهیونیستی و نقض حرمت مسجد الاقصی تاکید کردند پیروزی ملت فلسطین علیه رژیم غاصب صهیونیستی قطعی است.

 

««قاسم هاشم» عضو فراکسیون «التنمیه و التحریر» لبنان در این تجمع گفت: چیزی که امروز ملت فلسطین با خون خود ترسیم می‌کند، معادله جدیدی ر تاریخ مناقشه با دشمن صهیونیستی است و تحکیم وحدت میان فرزندان فلسطین راه اصلی برای دستیابی به پیروزی است.

 

شیخ «عطا الله حمود» معاون مسئول پرونده فلسطین در جنبش حزب الله نیز به نوبه خود تاکید کرد: ملت فلسطین در قدس و غزه و همه اراضی اشغالی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز خواهند شد.

 

«علی فیصل» نماینده جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین در لبنان نیز از همه آزادگان جهان خواست برای دفاع از فلسطین بشتابند.

 

عصر روز سه شنبه نیز ده‌ها نفر در لبنان با عبور از فنس‌های مرزی وارد فلسطین اشغالی شدند و در این میان یک جوان لبنانی که هنگام تظاهرات در مرز با فلسطین اشغالی مورد اصابت گلوله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرز لبنان و فلسطین پرچم فلسطین اهتزاز پرچم فلسطین اشغالی ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • رژیم صهیونیستی: حزب‌الله از مرزها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز