Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردی که مقررات ثبت‌نام در وزارت کشور برای رئیس‌جمهور شدن را زیر پا گذاشت، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: کسی که به قانون بی‌اعتنائی می‌کند و حتی بعد از ثبت‌نام از تریبون آزاد در محل وزارت کشور اعلام می‌کند اگر صلاحیتش تأیید نشود انتخابات را قبول ندارد، چگونه می‌تواند مصلحت کشور را تشخیص بدهد و چگونه همچنان حق دارد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد؟

همین شخص، روز بعد از ثبت‌نام به منطقه لارستان فارس سفر می‌کند و با برنامه‌ریزی قبلی عده‌ای را جمع کرده و با نمایش استقبال و جشن مردمی تبلیغات انتخاباتی به راه می‌اندازد و عوامل و ایادی او فیلم این نمایش تبلیغاتی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام از چند جهت، خلاف قانون است؛ تجمع بدون مجوز، تبلیغات انتخاباتی قبل از زمان قانونی، ایجاد تجمع در شرایط ممنوعیت کرونایی و فریب دادن افکار عمومی با شگردهای تبلیغاتی و سخنان تحریک‌آمیز. با این اقدامات خلاف قانون چرا برخورد نمی‌شود؟ این بی‌قانونی آیا از عقبه‌ای برخوردار است که ما از آن مطلع نیستیم یا از عوارض‌عدم پای‌بندی مسئولان به وظایف قانونی‌شان است؟ در این میان، تکلیف قانون و مصالح ملی چه می‌شود؟

رسانه ملی که متعلق به عموم مردم است، برای بعضی از داوطلبان ریاست جمهوری در طول سال‌ها و ماه‌های گذشته، خاصه خرجی‌های زیادی کرده است. این خاصه خرجی قطعاً در سرنوشت انتخابات اثرگذار خواهد بود و از مصادیق تبعیض و اقدامات خلاف قانون است. انتخاباتی که با این اقدامات خلاف قانون همراه باشد، آیا می‌تواند تضمین‌کننده اجرای قانون برای اداره کشور باشد؟!/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: خلاف قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۲۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند، اما این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

 

چند سال پیش قانونی در ایتالیا تصویب شد که به باشگاه های فوتبال اجازه می‌داد برای خرید بازیکنان و ستارگان خارجی دست بازتری در هزینه کردن داشته باشند. یکی از نتایج ملموس این قانون، عملکرد بسیار خوب ایتالیایی ها در میادین اروپایی بود، به طوری که نمایندگان این کشور در 4 سال اخیر، چهار فینال اروپایی را تجربه کرده اند. با این وجود، این قانون از ابتدای سال 2024 لغو شده است و باید دید آیا این فعل و انفعال، بر کیفیت و نتیجه گیری تیم های ایتالیایی در سال های پیش رو تاثیری خواهد داشت یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!
  • کیهان: فاجعه برجام در انتظار لایحه عفاف! /جمهوری اسلامی: روحانیت خودش پیشقدم شود/از پرواز با بال استعداد‌ها تا پرواز با جت شخصی
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند