Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:39:55 GMT

دومین بوستان بانوان ملایر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۳۳۹۵

دومین بوستان بانوان ملایر به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار ملایر از بهره برداری دومین بوستان بانوان در منطقه کم برخوردار شهید تاجوک ملایر با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین بابایی با اشاره به تلاش بی وقفه سبزبانان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برای ایجاد مکانی مناسب برای استفاده اختصاصی بانوان اظهار کرد: به منظور رفع نیازهای فرهنگی و اجتماعی بانوان و کاهش آسیب‌های اجتماعی، عملیات احداث بوستان بانوان در بلوار شهید تاجوک ملایر با مساحتی افزون بر ۱۰ هزار مترمربع در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین بوستان بانوان ملایر در بخش شمالی شهر قرار دارد، افزود: با توجه به ضرورت احداث مکانی برای تفریح و ورزش بانوان در قسمت جنوبی شهر، پروژه احداث بوستان بانوان در مناطق کم برخوردار شهر در دستور کار قرار گرفت که پس از بررسی‌های لازم باغ «حاج نظر» برای این پروژه اختصاص یافت که به زودی به بهره برداری می‌رسد.

شهردار ملایر احداث بوستان بانوان را یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری ملایر دانست و مطرح کرد: توسعه بوستان‌های بانوان، سلامت و بالندگی خانواده را رقم می‌زند و موجب افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تأمین فضاهای ورزشی ویژه بانوان تقویت روحیه شادی و نشاط در بانوان، تأمین آرامش در نهاد مقدس خانواده، حفظ سلامت جسمی و روحی بانوان در محیطی امن است. زمین این بوستان در سال‌های قبل توسط واقف خیراندیش به نام «حاج نظر» اهدا و تاکنون به عنوان نهالستان استفاده شده که با توجه به نیاز محله و منطقه تصمیم به احداث این بوستان گرفته شد.

بابایی با اشاره به پیشرفت ۹۸ درصدی این پروژه تأکید کرد: تاکنون عملیات عمرانی این بوستان شامل محوطه‌سازی، جدول‌کشی، سنگ فرش، دیوارکشی، ایجاد سوئیت نگهبانی، ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، نصب پایه‌های روشنایی، زیباسازی آلاچیق‌ها، نصب وسایل ورزشی و بدنسازی پارکی، مبلمان پارکی، رفع نقص شبکه آبرسانی و کاشت درخت، درختچه و چمن تکمیل شده است و پس از اتمام عملیات عمرانی، این بوستان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 494065

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر ملایر همدان باغ بانوان بوستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بوستان بانوان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان

محمد کریمی در خصوص روند اجرا‌های طرح‌های آبرسانی در شهرستان فارسان، اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان با ظرفیت هزار و ۵۰۰ مترمکعب و به‌منظور افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی این شهر آغاز شد.

وی افزود: احداث این مخزن ذخیره آب آشامیدنی در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع انجام می‌شود که اعتبار مورد نیاز آن از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار

کریمی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث مخزن آب آشامیدنی شهر گوجان شهرستان فارسان پس از پایان سنگ‌بری و خاک‌برداری آغاز خواهد شد.

شهر گوجان شهرستان فارسان در فاصله ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • احداث پل جدید بندقیر در محور ملاثانی شوشتر
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد