Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار همراه اول استان همدان خاطر نشان کرد: از ابتدای شروع بحران کرونا تاکنون با توسعه زیر ساختهای مخابراتی منجربه رشد 20برابری پهنای باند اینترنت پرسرعت درشهرها و اکثریت روستاهای استان شد، که علاوه بر بهبود کسب و کارها، معرفی محصولات وبناهای تاریخی و گردشگری در اینترنت،‌ ازآموزش‌های آنلاین نیزاستفاده گردید و بدین ترتیب تا حدودی شکاف دیجیتالی شهر و روستا کاسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، غلامحسین سلفچگانی در تور رسانه ای مخابرات که مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی برگزار شد ب با اشاره به شعار سال 2021 اتحادیه ا بین‌المللی مخابرات(ITU) شعار مبنی بر سرعت بخشی به تحول دیجیتال در زمان تهدید خاطر نشان کرد: اتحادیه بین‌المللی مخابرات امسال با تمرکز برروی موضوع تسریع تحولات دیجیتالی در زمان‌های چالش برانگیز اعلام نموده که ما بدنبال الهام بخشی، هدایت و تجهیز این تحولات هستیم. ونیاز داریم در انجام این امر مهم کشورها همکاری نمایند. آنها هدف از تحولات دیجیتالی را بهبود تجربه هر شهروند و تغییر شیوه تجارت برای افزایش کیفیت زندگی ورفاه مردم ونهایتا رسیدن به توسعه پایدار بیان کردند.

وی با اشاره به مرکزسوئیچینگ ارتباطات سیار همراه اول،گفت:تمام مشترکین زمانی در خواست مکالمه یا اینترنت از خط همراه اول خود به ارسال می‌کنند وارد سوئیچینگ محدود خود می‌شوند و در این مرکز کنترل و مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه با همراهی و همکاری همراه اول به بحث نگهداری سایت‌ها می‌پردازد،عنوان کرد:این مجموعه به صورت 24 ساعته به پایش شبکه ارتباطات سیار استان همدان می‌پردازد و در صورتی که شبکه ای مشکل داشته باشد به رفع خرابی آن می‌پردازد.:اگر از این مرکز سوئیچینگ در خواست ارسال به استان‌های دیگر داشته باشد و یا برقراری با سایر اپراتور‌های دیگر باشد از مرکز امکان برقراری ارتباط فراهم می‌شود.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار همراه اول استان همدان با بیان اینکه نگهداری این سالن‌ها نیازمند رعایت پروتکل و قوانین مرتبط است،خاطر نشان کرد:از جمله قوانین این مرکز می‌توان به دما سالن(30 درجه سانتی گراد )،نحوه کابل کشی سالن و غیره اشاره کرد که خوشبختانه تا کنون این پروتکل توسط مسئولین ذی ربط انجام شده است.

سلفچگانی با بیان اینکه اپراتور همراه اول به عنوان بزرگ ترین اپراتور غرب آسیا و خاورمیانه شناخته شده است،افزود: این اپراتور با در نظر گرفتن استاندار‌های بین الملل اقدامات خود را انجام می‌دهد و خوشبختانه استان همدان موفق به کسب رتبه برتر کشور ی در سال 99 در بحث نگهداری سالن بر اساس قوانین بین اللمل شده است.

وی با اینکه در سال گذشته این مجموعه موفق به کسب رتبه نخست کشور در نگهداری شبکه رادیویی شده است،اظهار کرد:به کمک مجموعه مخابرات استان همدان و معاونت شبکه تا کنون موفق شدیم در کشور عملکرد خوب و با کیفیتی داشته باشیم.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار همراه اول با اشاره به ظرفیت بسیار بالای این مجموعه در امر سرویس دهی به مشترکین،عنوان کرد:در حال حاضر فقط نیمی از این ظرفیت این مجموعه مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته است.

سلفچگانی با بیان اینکه در حال حاضر زیر ساخت لازم بر بحث خدمت رسانی سریع و به موقع به مشترکین فراهم شده است،افزود: در حال حاضر در قسمت مکالمه و اینترنت پهنای باند ظرفیت بسیار و سیع و مناسبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پهنای ارتباطی بیش از 60 گیگ با تهران فراهم شده است،خاطر نشان کرد: امروزاستفاده از تکنولوژی وفناوری‌های نوین ارتباطی و مخابراتی بعنوان محرک توسعه همه بخش‌های اجتماعی، فرهنگی،سیاسی و اقتصادی،توانسته باایجاد نوآوریهای خلاقانه درکسب وکارها منجر به افزایش رفاه وکاهش هزینه‌های عمومی در جامعه شود.

رئیس اداره نگهداری و پشتیبانی ارتباطات سیار همراه اول با بیان اینکه بحران کووید - 19 نشان داد که نابرابری‌های دیجیتالی شگفت انگیزی در درون استان و کشوروجود دارد،اظهار کرد:در این دوران با اتخاذ سیاستهاو استراتژیهای صحیح مدیریتی این تهدید را به فرصت تبدیل نموده واین نابرابری دیجیتال را در شهرو روستاهاکاهش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خاطر نشان استان همدان حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی


به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان اورژانس کشور از مسمومیت ۵۳ نفر در بازه زمانی ۸ فروردین تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در کشور خبر داد و عنوان کرد که ۱۴ نفر از این مسمومان همچنان بستری و تحت نظر هستند.

طبق اعلام این سازمان استان‌های فارس با ۱۶، لرستان با ۱۲ و کرمانشاه با ۱۰ نفر بیشترین مسمونان با قارچ وحشی را در کشور داشته اند که خوشبختانه هیچ یک از مسمومان، جان خود را از دست نداده است.


 این سازمان با اشاره به حجم بالای بارش در فصل بهار در اکثر نقاط کشور و افزایش رویش انواع قارچ‌ها در طبیعت، اعلام کرد: متاسفانه برخی گروه‌های طبیعت گرد نسبت به مصرف این قارچ‌ها اقدام می‌کنند که می‌تواند موجب بیماری آنها شود. با توجه به گرایش جوانان و مردم به طبیعت گردی، لازم است هشدار‌های لازم نسبت به پرهیز از مصرف قارچ‌ها در طبیعت داده و رسانه‌ها نیز در این زمینه اطلاع نقش آفرینی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پاندمی تأثیر ناچیزی بر رشد کودکان داشت
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد