Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:20:34 GMT

تجلیل از ۳۱ ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۶۰۹۳

تجلیل از ۳۱ ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی استان تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تجلیل از ۳۱ ورزشکار استان تهران که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توکیو شده اند، خبر داد و گفت: به‌زودی این تجلیل با حمایت استانداری تهران انجام خواهد شد.

نصرالله پریچهره در گفت و گو با ایسنا، در پاسخ به انتقاد پاکدامن ملی پوش شمشیربازی نسبت به بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نسبت به ورزشکاران المپیکی این استان اظهار کرد: بعضی از انتقادات به جا بود و برخی دیگر شان اداره کل ورزش و جوانان را زیر سوال برده بود، البته در این زمینه دیروز جلسه ای را با معاونت قهرمانی اداره کل داشتیم و سعی کردیم موضوع تجلیل از ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند را زودتر در دستور کار قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در حال حاضر ۳۱ ورزشکار از  استان تهران موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند، گفت: از بهمن ماه سال گذشته پیگیر برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران بودیم، به طوری که طی نامه نگاری با استاندار تهران خواستار تامین اعتبار در این زمینه شدیم که مورد موافقت قرار گرفت اما به دلیل کرونا امکان برگزاری وجود نداشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: اگر انتقادی از سوی ملی‌پوش شمشیربازی صورت گرفته به او حق می دهم، البته برای بررسی مشکلات او روز گذشته جلسه ای را با معاونت قهرمانی اداره کل داشتیم، قرار است به زودی از این ورزشکار دعوت به عمل آوریم و مشکلات او را مورد بررسی قرار دهیم.

پریچهره افزود: من نمی‌دانم پاکدامن در چه تاریخی سهمیه المپیک را کسب کرده است، حتی در اسفند سال گذشته به دنبال برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی بودیم که متاسفانه کرونا مانع برگزاری این مراسم شد. امسال سعی داریم با حمایت استانداری این مراسم را زودتر برگزار کنیم تا اگر کم لطفی نسبت به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی استان تهران صورت گرفته رفع کنیم، هرچند معتقدم پاکدامن تا حدودی کم تحمل است.

وی در پایان همچنین در پاسخ به این پرسش که پاکدامن در مصاحبه ای عنوان کرده که پس از کسب سهمیه کسی از استان تهران حتی برای تبریک تماسی با او نداشته و پیگیر او نبوده است، گفت: انتقاد وی به‌جاست و باید در این زمینه فعال تر عمل کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نصرالله پریچهره المپیکی و پارالمپیکی ورزشکاران المپیکی کل ورزش و جوانان سهمیه المپیک استان تهران کسب سهمیه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟