Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@00:12:24 GMT

تعیین تکلیف در تراکتور/ دژاگه از ایران می رود!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۳۸۴۱۳

تعیین تکلیف در تراکتور/ دژاگه از ایران می رود!

خبرورزشی – از زمانی که رسول خطیبی سرمربی تیم تراکتور شد شرایط برای چهار  بازیکن این تیم تغییر کرد احسان حاج صفی که متوجه اصل موضوع شده بود به سرعت وارد عمل شده و با دریافت رضایتنامه به سپاهان پیوست اما مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی خواستند با صبوری خواستند شرایط را به نفع خود تغییر بدهند .

نیمکت نشینی های شجاعی و دژاگه در شش مسابقه تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا طاقت آنها را تمام کرد و خودشان به ادامه همکاری با تراکتور یا در واقع رسول خطیبی را زدند اما واسعی ماند بالاخره بعد از بازی تراکتور با پیکان به صورت محترمانه عذر هم خواسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود شجاعی این روزها همراه با اشکان دژاگه به صورت اختصاصی تمرینات انجام می‌دهد تا از فرم خارج نشود.

این که این بازیکن با سابقه بخواهد به فوتبالش ادامه دهد یا وارد دنیای مربیگری شود هنوز مشخص نیست. اشکان دژاگه که در نیم فصل مورد توجه استقلال قرار داشت و چه بسا برای فصل آینده اگر مجیدی سرمربی استقلال باشد در لیست او قرار داشته باشد دوست ندارد در فوتبال ایران بماند. دژاگه رابطه خوبی با همبازیانش دارد و در پاسخ به آنها در مورد تصمیم اش  برای فصل آینده صراحت گفته در یک کشور دیگر فوتبالش را پیگیری می کند. شجاعی صراحتا به همبازیانش گفته چون شان او رعایت نشده دیگر در تمرین تیمی که رسول خطیبی سرمربی اش باشد شرکت نمی کند. دژاگه نیز درصدد است حتی در لیگ دسته اول آلمان یا یک کشور دیگر در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

چهارمین بازیکن تراکتور یعنی سعید واسعی که در پایان فصل قبل جزو گزینه‌های حضور در استقلال بود در حال مذاکره با تراکتور برای فسخ قرارداد است . البته یکی از دلایل به وجود آمدن شرایط جهت پایان بخشیدن به همکاری با این چهار بازیکن مبلغ بالای دستمزد آنها عنوان می‌شود .
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول خطیبی تراکتور اشکان دژاگه مسعود شجاعی اشکان دژاگه تراکتور رسول خطیبی مسعود شجاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۳۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی با یک بازیکن ناشناخته
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب