Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت همت شیر و افتخار گلستان گفت: کارخانه همت شیر که از سال ۹۷ به دلیل مشکلات مالی فعالیت خود را متوقف کرده بود، مجددا فعالیت خود را با حمایت دستگاه قضا از سر گرفت.

خبرگزاری میزان - فارس نوشت: در چند سال گذشته به سبب مشکلات متعدد اقتصادی بسیاری از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی تعطیل شدند و یا تا مرز تعطیلی پیش رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال انجام مساعدت‌های قضایی لازم برای احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل یکی از کارویژه‌های دستگاه قضا بوده است.

شرکت همت شیر یکی از واحد‌های تولیدی است که به دلیل مشکلات گوناگون از جمله طولانی شدن پروسه اخذ تسهیلات بانکی، بدهی مالیاتی و انسداد حساب نزد بانک در جریان فعالیت خود با چالش مواجه شده بود که نهایتا این مشکلات سبب تعطیلی این شرکت شد، اما با ورود دستگاه قضایی استان گلستان، مشکل این واحد تولیدی حل شد و چرخ تولید در آن به چرخش درآمد.

داوود حسینی مدیرعامل شرکت همت شیر، با اشاره به مشکلات این واحد تولیدی و اقدامات دستگاه قضایی به منظور حل این مشکلات گفت: ما چند کارخانه تولیدی داریم که از جمله آن‌ها شرکت همت شیر و کارخانه افتخار گلستان است. کارخانه افتخار گلستان عملا اواخر سال ۹۵ تعطیل شد؛ اما با حمایت‌های قوه قضاییه این کارخانه در سال ۹۷ به تولید بازگشت.

مدیرعامل این واحد تولیدی با بیان اینکه شرکت همت شیر نیز اوایل سال ۹۷ به طور کامل تعطیل شد، خاطرنشان کرد: تاکنون در خصوص شرکت افتخار گلستان بیش از ۸۰ درصد از بدهی بانک‌ها را داده ایم و در خصوص شرکت همت شیر هیچ چک برگشتی نداریم و تمامی چک‌ها به روز شده است.

وی اظهار کرد: قوه قضاییه با اقداماتی که انجام داده، انسدادی حساب‌های ما را رفع کرده است تا بتوانیم فعالیت کنیم. هر دو شرکت در حال حاضر فعال است و در شرکت افتخار حدود ۷۰ نفر و در شرکت همت شیر نیز حدود ۱۰ نفر فعالیت دارند.

حسینی با بیان اینکه شرکت افتخار گلستان ۱۱۰ میلیارد تومان توسط بانک کارشناسی شده است، گفت: بدهی ما به بانک حدودا ۱۶ میلیارد تومان است و امیدواریم بانک در خصوص امکان انجام عملیات بانکی ساتنا مساعدت‌های لازم را به عمل آورد. قوه قضاییه در این موضوع به شدت ما را کمک کرد تا بتوانیم حرکت نماییم و توانستیم حرکت کنیم و اکنون تقاضای ما رفع چند مشکل باقی مانده از سوی بانک و دستگاه‌های مسئول برای ادامه مسیر تولید است.

بیشتر بخوانید: بازگشت کارخانه تصفیه شکر و تولید قند اهر به چرخه تولید با تلاش‌های دستگاه قضا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: حمایت قضایی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمایت قضایی قوه قضاییه افتخار گلستان دستگاه قضا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن ۳ تیم از پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های امدادی پس از انتقال جان‌باخته به محل مناسب، پیکر این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد.

هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی گردشگران و بازدیدکنندگان حوادث ناگوار مشابه در این منطقه رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند