Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،گردهمایی بقیع حرم اهل بیت (ع) و اصحاب پیامبراکرم (ص) با حضور نماینده، ولی فقیه و اندیشمندان حوزه و دانشگاه جهان اسلام، از مذاهب مختلف اسلامی، با رونمایی پنج اثر جدید درباره بقیع و رونمایی از جدیدترین ماکت بقیع به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت هم‌زمان با هشتم شوال ۱۴۴۲، به صورت مجازی و حضوری برگزاری خواهد شد، آیت الله قائنی استاد برجسته حوزه علمیه قم و دکتر سیدمحسن قائمی استاد حقوق دانشگاه رضوی به ارائه پژوهش‌های خود در حوزه فقه بقیع و حقوق بین المللی زیارت بقیع خواهند پرداخت.

برخی اساتید و شخصیت‌های برجسته‌ای نیز از خارج کشور به صورت مجازی در این جلسه مشارکت خواهند کرد.

در این گردهمایی علاوه بر رونمایی از آثار جدیدی، چون اولین کتاب تحلیل اجتماعی شعائر زیارت بقیع به قلم دکتر زهراسادات کشاورز، کتاب اسناد انتقال ضریح ائمه بقیع (ع)، دومین مجموعه اسناد بقیع به کوشش علی احمدی و کتاب مشروح مذاکرات مجلسین درباره واقعه تخریب بقیع به کوشش رضا تقی زاده نائینی به حاضران اهدا خواهد شد.

این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت واقع در خیابان ۷۵ متری عمار یاسر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم اهل بیت گردهمایی بین المللی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۴۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی