Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۳۱ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه در اردیبهشت ماه سال جاری رفع تصرف شد. خبرگزاری میزان – خانلری، دادستان سوادکوه استان مازندران، اعلام کرد: در اجرای تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری و به منظور حفظ حقوق بیت‌المال و انفال و جلوگیری از تضییع حقوق دولتی نسبت به رفع تصرف از اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳۱ هزارمترمربع در حوزه منابع طبیعی، اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:مهیا کردن شرایط لازم برای حراست و پاسداری از انفال ضروری است و دادستانی شهرستان سوادکوه در راستای حفاظت از منابع ملی بر اساس تبصره یک ذیل ماده ۵۵ و احکام صادره از سوی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین قاطعانه عمل خواهد کرد.   بیشتر بخوانید: گام بزرگ خراسان شمالی در سنددار کردن اراضی ملی و منابع طبیعی   انتهای پیام/ برچسب ها: اراضی ملی حفظ حقوق بیت المال مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اراضی ملی حفظ حقوق بیت المال مازندران اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان