Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالاترین مقم فوتبال کشور فرانسه اعتراف کرد که دوری ۶ ساله کریم بنزما از اردوی تیم ملی این کشور صرفاً به صلاحدید سرمربی خروس‌ها بوده و نه مسائل دیگر. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوری 6 سال کریم بنزما از تیم ملی فرانسه در شرف پایان است. او روز گذشته (سه‌شنبه) در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای شرکت در یورو 2020 قرار داشت، اتفاقی که خیلی‌ها را غافلگیر و خیلی‌ها از جمله رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه را خوشحال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از این بسیاری تصور می‌کردند که دعوت نشدن بنزما به تیم ملی فرانسه از سوی دشان به دلیل دستور گرفتن سرمربی از فدراسیون پس از ماجرای متهم شدن این بازیکن به شراکت جرم در اخاذی از متئو والبوئنا (هم‌تیمی سابق بنزما در لیون  و تیم ملی فرانسه) بوده است. نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه کاملاً این موضوع را رد کرد و گفت که دعوت نشدن مهاجم رئال مادرید به اردوی خروس‌ها طی 6 سال اخیر یک تصمیم کاملاً شخصی از سوی دشان بوده است.

لوگرائه گفت: من بسیار خوشحالم که این دو مرد با یکدیگر آشتی کردند و امیدوارم که همیشه بین‌شان صلح برقرار باشد. من همیشه آرزو می‌کردم که این ماجرا پایانی خوش داشته باشد و این اتفاق هم افتاد، برای همین واقعاً خوشحالم. دیدیه دشان با گرفتن این تصمیم هوش بالای خود را نشان داد. بنزما هم در طول فصل از نظر فنی آنقدر خوب کار کرده است که در لیاقتش برای حضور در تیم ملی هیچ بحثی وجود ندارد. ما در خصوص این موضوع حدود یک ماه پیش با دشان صحبت کردیم و همان موقع من رضایتم را برای دعوت از بنزما به او اعلام کردم.

بازگشت بنزما به تیم ملی فرانسه پس از 6 سال/ دشان: پس از صحبتی مفصل با کریم تصمیم گرفتم دعوتش کنم

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه درباره تصمیم دشان برای دعوت نکردن از بنزما در سال‌های اخیر هم اظهار داشت: من همیشه به تصمیمات دیدیه احترام گذاشته‌ام چون همیشه نتایجی غیرقابل انکار گرفته است. دعوت نشدن بنزما هرگز به دلیل وجود دلخوری و نارضایتی ما نبوده است.

لوگرائه در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا نگران نیست که بازگشت بنزما باعث ایجاد جنجال در اردوی فرانسه شود هم گفت: بنزما هرگز برای تیم ملی دردسر درست نکرده است. ما بدون او موفقیت‌های فراوانی کسب کرده‌ایم اما او با حضورش در یورو می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فرانسه زین الدین زیدان تیم ملی فوتبال فرانسه فدراسیون فوتبال فرانسه زین الدین زیدان تیم ملی فوتبال فرانسه فدراسیون فوتبال فرانسه تیم ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۵۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند