Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:53:43 GMT

حادثه‌ای در فولاد نطنز رخ نداده است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۰۱۷۱

حادثه‌ای در فولاد نطنز رخ نداده است

خبر انفجار در کارخانه فولاد نطنز تکذیب می‌شود و حادثه‌ای در کارخانه رخ نداده است.

جواد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص انتشار خبری در مبنی بر انفجار در کارخانه فولاد نطنز، اظهار کرد: این خبر تکذیب می‌شود، چرا که انفجاری در کارخانه رخ نداده است.

وی ادامه داد: چند نفر از کارگران فولاد نطنز پس از شنیدن صدای مهیب در کارخانه که در نتیجه خالی شدن بار بوده است، پیش از رسیدن به محل با مرکز اورژانس تماس گرفتند که خوشبختانه این اتفاق نیز مصدومی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت فولاد نطنز تصریح کرد: در اثر انعکاس این صدا سه نفر از کارگران مضطرب شده بودند که به صورت سرپایی مداوا شدند و پس از رسیدن اورژانس نیز حادثه‌ای گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید:

‌انفجار هولناک در کارخانه فولاد نطنز

کد خبر 494722

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انفجار در کارخانه فولاد نطنز تكذيب شد حادثه انفجار نطنز صدای انفجار حوادث کار حوادث غیر مترقبه اورژانس ۱۱۵ اصفهان حوادث ناشي از كار انفجار نطنز کارخانه فولاد نطنز انفجار در فولاد نطنز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فولاد نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند و پژو در روز جمعه در محور بروجن-سورک باعث مصدومیت ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: مصدومان حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • ترکیدن مخزن در کارخانه نوشابه‌سازی + فیلم
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه