Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهمنامه همکاری دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در محل فرهنگستان هنر به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه امضای این تفاهمنامه با حضور دکتر بهمن نامور مطلق رئیس فرهنگستان هنر و دانشگاه آزاد اسلامی هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان، دکتر سیدمحمد بطحایی معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی، دکتر مهدوی‌نور سرپرست امور توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای، مهارتی و کاربنیان دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ابوالفضل داودی رکن‌آبادی معاون علمی و هنری واحد دانشگاهی استاد فرشچیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم‌نامه در راستای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی و مهارتی در قالب تاسیس و راه‌اندازی دانشکده‌ مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق منعقد شده است. بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی طرفین و توسعه همکاری‌ها به منظور مهارت‌افزایی مرتبط با موضوع دانشکده مهارت و کارآفرینی و مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی‌ایرانی و صنایع خلاق از جمله اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه است. 

تشکیل کارگروه و تنظیم برنامه‌ عملیاتی برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم‌نامه از جمله تاکیدات طرفین در این نشست بود. توسعه و گسترش مدارس عالی مهارتی هنرهای اسلامی ایرانی، برگزاری رویدادهای مهارتی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان، طراحی دوره‌های تخصصی آموزشی متناسب با سیاست‌های توسعه مهارت‌آموزی و اصل شایسته‌محوری، برگزاری رخدادهای علمی، پژوهشی و مهارتی مشترک و… از جمله مفاد این تفاهم نامه بود. در پایان این نشست، طرفین با حضور در تالار آیینه فرهنگستان هنر، تفاهم‌نامه مذکور را که متشکل از ۷ ماده بود امضا کردند تا مفاد مطروحه‌ آن قابلیت اجرایی پیدا کند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه استاد فرشچیان با دانشگاه آزاد اسلامی انعقاد تفاهم نامه همکاری هنرهای اسلامی ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه استاد فرشچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «کیلم دو تامبلا» نخست وزیر بورکینافاسو که به منظور شرکت در دومین همایش بین‌المللی ایران و آفریقا به تهران سفر کرده است، با «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد.

مرتضوی در این دیدار به تشریح مهمترین ظرفیت‌های صادرات محور جمهوری اسلامی ایران برای توسعه همکاری‌های دو کشور پرداخت.

وزیر کار با اشاره به امضای ۸ یادداشت تفاهم همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و بورکینافاسو در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و آموزشی بر تسریع در اجرای این برنامه‌ها تاکید کرد.

مرتضوی از طرف دولت جمهوری اسلامی ایران ریاست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با بورکینافاسو را عهده دار است.

کد خبر 6089617

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال