Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان این که کردستان در زمینه پهنای باند اینترنت دارای رتبه اول کشوری است گفت: افزایش ۵۲ درصدی دایری تلفن ثابت، افزایش ۳۹ درصدی مشترکین فعال اینترنت و افزایش ۴۹ درصدی دایری پورت‌های ADSL جز برنامه‌های محقق شده مخابرات منطقه در سال گذشته می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت مصرف اینترنت استان در پیک مصرف را ۲۶ گیگ عنوان کرد و گفت: یکی از اولویت‌های شرکت مخابرات کردستان افزایش پهنای باند اینترنت است که در همین راستا در سال قبل ظرفیت پهنای باند استان ۲۰ گیگ افزایش پیدا کرده و به ۵۰ گیگ رسیده است.

او اظهار داشت: در سال ۹۹ در تمامی بخش‌های مخابراتی در کردستان ۷۰۲ پروژه به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اشاره به سرمایه گذاری‌های مخابرات منطقه در استان افزود: در سال ۱۳۹۹ در مجموع در چهار بخش تلفن ثابت، اینترنت، موبایل و سیستم‌های انتقال یک هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

 حکمت درباره‌ی اقدامات انجام شده مخابرات برای توسعه ارتباطات سیار بیان کرد:احداث ۳۳ نیو سایت, ۱۳۶ سایت روستایی و بین شهری و جاده ایی و ارتقا تکنولوژی ۱۴۸ سایت به 4G در نقاط شهری با هدف برخورداری از کیفیت اینترنت همراه, از جمله این اقدامات می باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: افزایش ۱۲ درصدی تعداد مشتریان تلفن همراه اول، افزایش ۶ درصدی سایت‌های BTS و افزایش ۲۶ درصدی ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه از دیگر پروژه‌های حوزه ارتباطات سیار هستند.

او گفت: مخابرات کردستان در توسعه فیبرنوری روستایی، دایری تلفن ثابت، پروژه‌های توسعه و نگهداری سیار و افزایش پهنای باند اینترنت دارای رتبه اول و حوزه‌های روابط عمومی، نظام پیشنهادات، تجاری و بازرسی حائز رتبه سوم کشوری می باشند.

در حال حاضر ۵۴۴ روستای کردستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پهنای باند اینترنت تکنولوژی پهنای باند اینترنت مخابرات منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان

ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴ هزار و ۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره‌سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

محمد فرهاد امروز شنبه ۸ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در قالب ۳۴ باب مخزن در طرح جهاد آبرسانی به روستاهای کردستان، ایجاد شد.

وی افزود: همچنین در قالب این طرح، تاکنون ۲۵۰ کیلومتر خط انتقال آب، ۱۱۱ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۲۰ باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز ۸ حلقه چاه و بهسازی ۴ دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

مدیرعامل آبفا کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت‌زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار ۵۲۸ میلیارد تومان و برای ۱۶۹ روستا از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده و در حال حاضر ۴۸.۶ درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره‌مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از ۸۰ درصد به ۸۶ درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای ۱۲۰ روستای دیگر استان با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت