Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@22:41:52 GMT

عذرخواهی دکتر زالی از خبرنگار مضروب

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۱۱۳۱

عذرخواهی دکتر زالی از خبرنگار مضروب

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نامه‌ای به مدیر روابط عمومی این دانشگاه ابلاغ کرد تا از خبرنگاری که حین تهیه گزارش آسیب دیده بود، عذرخواهی و دلجویی شود.   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر علیرضا زالی در این نامه به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی ابلاغ کرده است تا مراتب عذرخواهی این دانشگاه از جامعه خبری و خبرنگار فائزه مومنی انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در این نامه تاکید کرده است که مراتب درمان این خبرنگار تا بهبودی کامل در بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه انجام شود.   دکتر زالی همچنین بر تعامل سازنده رسانه‌ها در عرصه سخت کرونا با کارکنان درمان و سلامت بر استمرار این رابطه تاکید کرده است.   چند روز پیش یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون این دانشگاه دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد. حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می‌کرد او اطلاعات و اخباری تهیه کرده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر می‌شود و در نهایت انگشت دست این خانم آسیب می‌بیند و دچار شکستگی می‌شود. بیشتر بخوانید: محافظان رحیمی یک خبرنگار را کتک زدند واکنش خبرنگار مضروب به جوسازی ها: خبر عصرایران صحیح بود/برگه پزشک قانونی در دفتر سایت لینک کوتاه: asriran.com/003IDi

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

به گزارش ایثار،  تفاهم‌نامه همکاری علمی تحقیقاتی  دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام  و المسلمین حامد قوام، سرپرست دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر جهانگیری معاون پژوهشی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی امضاء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حامد قوام در  نشست امضای این تفاهم‌نامه با بیان اینکه یکی اهداف کلان بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است، گفت:  این نگرش با تعامل و ارتباط مؤثر با دانشگاه‌ها در قالب تفاهم نامه‌های همکاری علمی و پژوهشی جزء برنامه‌های اصلی  ما است.

دکتر جهانگیری، معاون پژوهشی دانشگاه انقلاب اسلامی با بیان گزارشی از روند تأسیس دانشگاه و برنامه‌های آن در طول دوسال گذشته، ضمن اعلام آمادگی همکاری دوجانبه با دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد گفت: حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی با موضوعات فراوان عرصه ایثار و شهادت توسط دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری  پژوهشی بین دانشگاه و دفتر مطالعات  گام بسیار مؤثری در تحقق اهداف علمی و فرهنگی نظام است.

در پایان این نشست، تفاهم نامه همکاری علمی، تحقیقاتی بین طرفین به امضاء رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد