Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- باشگاه سایپا اعلام کرد افرادی که برخورد نامناسبی با رسانه‌ها داشتند را به کمیته انضباطی احضار می‌کند.

به نقل از روابط عمومی باشگاه سایپا، بعد از اتفاقات و حواشی به وجود آمده در دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر و اعتراض دو تیم به نحوه قضاوت داوران اتفاقاتی نیز در حاشیه این دیدار رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در جریان این مسابقه اعضای کادر تدارکات تیم فوتبال سایپا تحت تأثیر جو و حواشی بوجود آمده، برخورد نامناسبی با خبرنگاران انجام دادند که آن اتفاق ناخوشایند نه در شأن اهالی رسانه بود و نه در شأن باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا.

بعد از این حادثه تلخ گزارشی از این موضوع به دست باشگاه سایپا رسید و افراد خاطی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفتند و قرار شده است برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقات تلخی برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره جایگاه ویژه‌ای در بین مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا داشته‌اند و خواهند داشت. حفظ حرمت و جایگاه اهالی رسانه همواره از اهمیت بالایی در بین مسئولان باشگاه سایپا برخوردار بوده و در تمام این سال‌ها تلاش شده نهایت همکاری و احترام متقابل بین طرفین برقرار باشد.

باشگاه سایپا این اقدام خارج از عرف برخی از اعضای تیم فوتبال را که بدون شک از روی ناآگاهی و ناخواسته و شاید تحت تأثیر جو روانی سنگین مسابقه و ناشی از رفتار غیر مرسوم تیم داوری بوده، محکوم می‌کند و علی‌رغم تمام بی‌مهری‌هایی که به باشگاه سایپا وارد شده، این باشگاه رفتار خارج از عرف را تایید نمی‌کند و بدون شک با آن دسته از اعضای تیم سایپا که رفتار ناشایست داشته‌اند، برخوردی قانونی صورت خواهد گرفت.

 

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس، رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ، روز جمعه در یک رویداد از توماس توخل، سرمربی مونیخ، انتقاد کرد و توخل را متهم کرد که نمی‌تواند یا نمی‌خواهد هیچ بازیکنی را پرورش دهد!

توخل که در پایان فصل بایرن را ترک می‌کند، قبل از بازی با فرانکفورت در گفتگو با اسکای به این جملات انتقادی واکنش تندی نشان داد. حالا دتمار هامان، کارشناس اسکای اسپورت، این سوال را مطرح کرده که اگر هوینس فورا عذرخواهی نکند، در بایرن چه اتفاقی می‌افتد!

هامان در برنامه اسکای با نام «تمام بازی‌ها، تمام گل‌ها» درباره نقش هوینس در بایرن و مشکل توخل گفت: "این یک کنایه است. او به وضوح مخالف است. قبل از توخل هیچکس پاولوویچ را نمی‌شناخت. او اکنون 20 بازی کرده و به تیم ملی دعوت شده است. اگر هوینس سعی نکند در نیم ساعت یا ساعت آینده این اشتباه را اصلاح کند، تعجب می‌کنم. اگر این اتفاق نیفتد، نمی‌دانم بعداً در باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. این روی تمرکز توخل برای بازی مقابل رئال مادرید تأثیر می‌گذارد. اگر هوینس سعی نکند این موضوع را روشن کند یا عذرخواهی نکند، بسیار متعجب خواهم شد."

هوینس روز جمعه گفته بود: "ما می‌خواهیم مربی‌ای داشته باشیم که باعث پیشرفت یکایک بازیکنان شود. من شخصاً با توماس توخل مشکلی ندارم. چند باری با هم شام خورده‌ایم، شب‌های خوبی با هم داشتیم و همه چیز عالی بود. اما او نگرش دیگری دارد!  او باید باعث پیشرفت پاولوویچ شود. اگر اوضاع بیشتر از این پیش نرود، ما بازیکن می‌خریم!"

توخل امشب در گفتگو با اسکای به این موضوع واکنش نشان داد: "این بسیار دور از واقعیت است، من حتی نمی‌دانم چگونه به آن پاسخ دهم! اگر ما چیزی را در 15 سال گذشته ثابت کرده‌ باشیم، این است که بازیکنان جوان -به خصوص بازیکنان‌ آکادمی- همیشه در تمرینات کنار ما جای دارند و در صورت عملکرد مثبت، همیشه در زمین جایگاهی دارند. و به هر حال، ما اکنون این را ثابت کرده‌ایم! این موضوع را درک نمی‌کنم. من آن را کاملا بی‌اساس می‌دانم!"

هامان در پایان صحبت‌هایش گفت: "هوینس باید به نحوی آن را روشن یا درست کند. نمی‌تواند همینطور بماند. این همکاری نیست. این صحبت‌ها دور از ادب است. اولی هوینس باید در باشگاه یک الگو باشد. امیدوارم به خاطر بایرن، او امشب دست بکار شود و اوضاع را درست کند. شما نمی‌توانید و نباید آن را به همان شکلی که الان هست رها کنید."

دیگر خبرها

  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)