Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تشریح وضعیت لیست کاندیداهای مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قم گفت: پس از فراخوان‌های ثبت نام و دریافت، بیش از ۸۰ کارنامه کاری از نامزدها دریافت شده و تحقیقات و بررسی سوابق این عزیزان نیز آغاز و بعد از بررسی‌های اولیه، افراد مورد تأیید به مصاحبه دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی با بیان اینکه با هدف اصلاح روند گزینش و ارزیابی برای انجام مصاحبه، از اساتید دانشگاه در حوزه‌های شهرسازی، اقتصاد و مدیریت شهری و همچنین کارشناسان حوزه شهری و فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دعوت به عمل آمده است، افزود: در حال حاضر بررسی و اعتبار سنجی رزومه‌ها و تخصص اشخاص بر اساس شاخص‌های کارآمدی، تعهد و تخصص با رویکرد جوان‌گرایی و حضور مدیران جوان در عرصه مدیریتی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به پایان یافتن بخش عمده‌ای از مصاحبه‌ها، امیدوار هستیم که تا ابتدای خردادماه به جمع‌بندی نهایی برسیم و نتایج را اعلام کنیم، ادامه داد: با استقبال گسترده متخصصان جوان در ارائه رزومه و نیز راه‌یابی بخش قابل توجهی از آنان به مرحله گزینش، حضور جوانان تراز بیانیه گام دوم در کنار مدیران با تجربه، در لیست مجمع هم افزایی جوانان انقلابی امری مبارک و در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.

کد خبر 5216093

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم انقلاب اسلامی ایران انتخابات شوراها انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر فلسطین جنبش ازما گرگان آمار کرونا اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا کرمانشاه واکسن کرونا زلزله شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان در برنامه برمودا حاضر شد و به سوالاتی درباره فعالیت‌های پژوهشگاه پاسخ داد. شاهوردی درباره توانایی‌های متخصصان کشورمان برای تولید اعضای بدن انسان صحبت و توصیه‌ای را که رهبر معظم انقلاب برای کار در عرصه مهندسی بافت داشتند، بیان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار خواهند کرد
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد