Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@05:08:24 GMT

آمار کرونا ایلام ۳۰ اردیبهشت؛ ۲ فوتی و ۸۶ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۶۹۸۷۲

آمار کرونا ایلام ۳۰ اردیبهشت؛ ۲ فوتی و ۸۶ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از ابتلای ۸۶ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد ۳۸ هزار و ۲۰۲ نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی ۸۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۳۹ بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها ۳۷ هزار و ۲۳۸ نفر بوده است.

کریمیان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده که یک مورد به شهرستان ایلام و یک مورد مربوط به شهرستان بدره است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تاکنون ۷۷۵ نفر بوده است.

کد خبر 494942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آخرین اخبار ویروس کرونا استان ها دوران نقاهت کرونا در ایلام قرنطینه خانگی وضعیت کرونا در ایلام انتقال بيماري کرونا آمار کرونا در ایلام توصیه های بهداشتی آمار بستری های کرونا در ایلام فاصله اجتماعی فوت شدگان کرونا در ایلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام بهبودیافتگان کرونا در ایلام موج چهارم کرونا بیمارستان وضعیت قرمز کرونا در ایلام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان ایلام ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۶۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی در مورد بارش رگباری و شدید باران در ۱۴ استان کشور از آماده‎باش امدادگران در این استان‌ها خبرداد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به هشدار نارنجی‌رنگ سازمان هواشناسی گفت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بروز مداخلات جوی و تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۱۴ استان کشور خواهیم بود. بر این اساس در روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت در نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و شمال غرب کردستان و در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت در کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استان‌های فارس، کردستان و لرستان و برای روز پنج‌شنبه، ۱۳ اردیبهشت نیز در یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، در برخی نقاط گردوخاک و رخداد تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در این شرایط لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی دور از انتظار نیست لذا به مردم و به خصوص ساکنان این مناطق و مسافران توصیه می‌شود که ضمن احتیاط در سفر‌های بین شهری، از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع پرهیز کنند.

محمودی افزود: اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ، اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپو‌های گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش‌ها نیز از دیگر توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در همین راستا نیز امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تمامی استان‌های کشور به حالت آماده‌باش کامل درآمده و تجهیزات و امکانات لازم نیز برای مقابله با حوادث و امدادرسانی در هرگونه رخداد احتمالی در اختیارشان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد