Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدعمار الحکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در تماس تلفنی با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، بر حمایت و هم‌بستگی کامل با حقوق قانونی ملت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش فارس، به نوشته دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق در ایران، وی در این تماس‌ها بار دیگر خاطرنشان کرد که مسئله فلسطین چیزی نیست که مشمول مرور زمان شود، بلکه با گذشت زمان، در وجدان امت اسلامی و جهان عرب استوارتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر مخالفت قاطع با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و مواضع ملت و دولت و مجلس عراق، مرجعیت عالی دینی و فعالان اجتماعی و سیاسی در حمایت از مسئله فلسطین را شایسته تقدیر دانست.

الحکیم همچنین ارتقای روش‌های مقاومت در فلسطین و امکان ایجاد موازنه وحشت درقبال رژیم اشغالگر را تحسین‌برانگیز دانست.

وی مواضع کشورهای عربی و اسلامی در سطح سیاسی و مردمی در حمایت از مسئله فلسطین را مسرت‌بخش دانست و گفت که عراق به‌صورت مادی و معنوی از مقاومت فلسطین و بازسازی مناطق آسیب‌دیده از بمباران وحشیانه اشغالگران صهیونیست حمایت می‌کند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بمباران شهرهای بی‌دفاع و ساختمان‌های مسکونی و زیرساخت‌های شهری غزه و دفاتر رسانه‌ها را محکوم کرد.

الحکیم همچنین ایستادن واقعی در کنار ملت فلسطین و فجایعی که در حق آنها روا داشته می‌شود، اجرای معاهدات، میثاق‌ها و قطعنامه‌های بین‌المللی در حمایت از ملت فلسطین، عمل به معاهدات حقوق بشری و به رسمیت شناختن حق ملت‌ها در دفاع از خود را خواستار شد.

منبع: الف

کلیدواژه: جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود

یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین تاکید کرد که «جنبش حماس همچنان در حال بررسی پیشنهاد اشغالگران در مذاکرات است، اما انتظار زیادی برای پذیرش آن وجود ندارد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن اعمال شود».

به گزارش ایسنا، یکی از رهبران مقاومت فلسطین به المیادین گفت که پیشنهاد اسرائیل در مذاکرات نشان‌دهنده تغییری اساسی در موضع نیست و پاسخ روشنی به موضوع عقب‌نشینی و آتش‌بس جامع نمی‌دهد.

این عضو مقاومت گفت که جنبش حماس هنوز در حال بررسی این پیشنهاد است، اما انتظار زیادی برای قبول کردن آن نباید وجود داشته باشد، مگر اینکه اصلاحات اساسی در آن انجام شود.

هانی الدالی کارشناس مسائل مقاومت فلسطین در خصوص موارد جدید پیشنهادی اسرائیل در خصوص مذاکرات آتش‌بس به المیادین گفت: یکی از موارد این است که ۲۰ تا ۴۰ اسیر غیرنظامی و ۴ یا ۵ سرباز زن یا سالخورده نظامی در ازای تعدادی از اسیران فلسطینی که در زندان‌های اشغالگران به حبس ابد محکوم شده‌اند، آزاد شوند.

وی ادامه داد: اشغالگران در خصوص روند عقب نشینی از خط مرکزی از ابتدای خیابان الرشید تا منطقه جحرالدیک انعطاف نشان داده و بازگشت آوارگان نیز شاهد انعطاف آنها است.

الدالی خاطرنشان کرد که پیشنهادات اشغالگران شروط یک معامله جزئی است نه یک معامله کامل.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • مقاومت فلسطین: تنها در صورت تغییرات اساسی پیشنهاد اسرائیل پذیرفته می‌شود
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا