Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های بازارهای روز کوثر اصفهان و شهروند ساری در هفته پایانی مرحله دوم لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۵ بر صفر به سود کوثر به پایان رسید اما این نتیجه برای بقای این تیم در لیگ برتر کافی نبود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته پایانی مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جهت تعیین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول از ساعت 16 امروز تیم‌های بازارهای کوثر اصفهان و شهروند ساری در ورزشگاه پیروزی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان داوود توسل در بازارهای روز کوثر اصفهان نیاز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار داشتند و از آن سو منتظر باخت تیم اهورا در بازی همزمان بودند تا در مسابقات لیگ برتر ماندگار شوند.

در آن سوی میدان تیم شهروند ساری که حضور خود را در لیگ فصل آینده قطعی کرده بود از انگیزه‌های کم‌تری برای این دیدار برخوردار بود و به نوعی این دیدار برای آن‌ها یک بازی تشریفاتی محسوب می‌شد.

سرپرست تیم فوتسال کوثر اصفهان: نتایج تیم اهورا تابع حاشیه است نه مباحث فنی/ مستندات ما را پاک کردندسرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان: چرا هیچ‌کس با حواشی تیم اهورای بهبهان برخورد نمی‌‌کند؟ / هم کتک خوردیم هم عذرخواهی کردیم!دیدار تیم‌های فوتسال اهورا بهبهان و بازارهای روز کوثر اصفهان به روایت تصاویر

بازی از ابتدا با حملات پردامنه کوثر آغاز شد و این تیم موفق شد در دقیقه 9 نیمه نخست گل اول خود را توسط مجید کیانی به ثمر برساند و در ادامه احسان فیروزپور حساب کار را 2 بر صفر کرد.

در حالی که کمتر از 6 دقیقه به پایان نیمه نخست این دیدار مانده بوده احسان جزینی گل سوم کوثر اصفهان را به ثمر رساند تا خیال این تیم اصفهانی برای پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی راحت شود و همه نگاه‌ها به نتیجه دیدار اهورای بهبهان باشد.

در نیمه دوم مسعود گیاهچیان و کامبیز گمرکی  2 گل دیگر برای کوثر به ثمر رساندند اما با وجود پیروزی اهورا مقابل ایمان  شیراز، تیم بازارهای روز کوثر اصفهان به دسته اول سقوط کرد.

احمد باغبانباشی سرمربی اصفهانی تیم مس سونگون قهرمان لیگ برتر فوتسال این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

انتهای پیام/172/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازارهای روز کوثر اصفهان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۷۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان

شاگردان جهان‌نجاتی در تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال در دیدار برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر 18 سال ایران و تاجیکستان در تورنمنت کافا  برگزار شد که شاگردان جهان‌نجاتی با نتیجه 5 بر صفر پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را مریم دینی (2 بار)، سمیه اسماعیلی (2 بار) و تانیا جهانشاهی به ثمر رساندند.

تانیا جهانشاهی بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد