Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روزنامه الشرق قطر در گزارشی به تشریح شرایط تیم الاهلی پرداخت و تاکید کرد امید ابراهیمی هافبک ایرانی یکی از بازیکنان خارجی الاهلی است که فصل بعد در این تیم بازی نخواهد کرد.
به نوشته الشرق، امید ابراهیمی جانشین «سانچز» بازیکن اسپانیایی تیم الوکره خواهد شد.
این روزنامه همچنین با اشاره به توافق محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس با تیم الاهلی از وی به عنوان اولین خرید تابستانی این باشگاه قطری یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الشرق در خبر دیگری از سیدمجید حسینی دیگر مدافع ملی پوش ایران نام برده که در رادار باشگاه‌های قطری قرار دارد. قرارداد حسینی با تیم ترابوزان اسپور ترکیه تمام شده است و این بازیکن علاوه بر قطر، از روسیه و ترکیه هم پیشنهادات جدیدی دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امید ابراهیمی کنعانی زادگان پرسپولیس سیدمجید حسینی اخبار لژیونر ها امید ابراهیمی پرسپولیس سیدمجید حسینی کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک

به گزارش "ورزش سه"، سفر به اراک در این فصل در فاصله دو ماه برای پرسپولیسی‌ها بسیار تلخ بوده و آنها دو شکست را در ورزشگاه آلومینیوم در لیگ برتر و جام حذفی تجربه کردند.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از دو بار کامبک خوردن و شکست در ضربات پنالتی ناراحت بودند، با چهره‌های درهم ورزشگاه را ترک می‌کردند.

هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس در میکسدزون اراک حاضر به گفت‌وگو نشدند تا سناریو هفته شانزدهم برای قرمزپوشان تکرار شود.

دیگر خبرها

  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی