Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون، مسئول کمیته آموزش و مسئول کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون منصوب شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی حکمی از سوی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، سیدبهادر زکی زاده  بعنوان مسئول کمیته آموزش این فدراسیون منصوب شد.

در حکم زکی زاده آمده است:

جناب آقای سیدبهادر زکی زاده

با سلام

احتراما، با توجه به سوابق، تجربه و تخصص حضرت عالی در امر ورزش بدمینتون، جنابعالی بعنوان مسئول کمیته آموزش فدراسیون بدمینتون منصوب می گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است ضمن هماهنگی با اعضا فدراسیون و روسای کمیته ها در امر برنامه ریزی و آموزش موفق باشید.

سیدبهادر زکی زاده سالها قهرمان تیم ملی و قهرمان چندین دوره مسابقات فجر، سر مربی تیم ملی، عضو کمیته فنی و تحقیقات و پژوهش و آموزش فدراسیون، مسئول کمیته مربیان، دکترای تربیت بدنی و استاد دانشگاه آزاد اسلامی کرج می باشد.

*مداحی مسئول کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون شد

طی حکمی از سوی محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، مرتضی مداحی  بعنوان مسئول کمیته مربیان این فدراسیون منصوب شد.

در حکم مداحی آمده است:

جناب مرتضی مداحی

با سلام

احتراما، با توجه به سوابق، تجربه و تخصص حضرت عالی در امر ورزش بدمینتون، جنابعالی بعنوان مسئول کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون منصوب می گردید. امید است ضمن هماهنگی با اعضا فدراسیون و سایر کمیته ها درآموزش مربیان رشته بدمینتون موفق باشید.

مرتضی مداحی از بازیکنان سابق تیم ملی و سالها بعنوان سرمربی و مربی تیم های ملی و همچنین بعنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان، عضو هیت ریسه فدراسیون وسالها عضو هیت علمی دانشگاه خوارزمی کرج نیز بوده است.

*برگزاری جلسه هماهنگی مسئولین باشگاههای لیگ برتر 1400

جلسه هماهنگی مسئولین باشگاههای لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان در سال 1400 بصورت مجازی برگزار شد.

این جلسه به مسئولیت مددی نایب رئیس فدراسیون بدمینتون، با حضور نصرتی دبیر فدراسیون، عرب مسئول سازمان لیگ و امید مقدس زاده مسئول کمیته مسابقات و با حضور مسولین باشگاه‌های لیگ برتر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مذکور هماهنگی های لازم در مورد نحوه برگزاری مسابقات لیگ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با سرپرستان باشگاه‌ها صورت گرفت، سپس در ادامه این جلسه برای پوشش رسانه ای بهتر لیگ برتر، با مسولین رسانه‌ای باشگاه‌ها هماهنگی‌های لازم انجام گرفت.

شروع لیگ برتر بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان از7 مرداد ماه بصورت رفت و برگشت آغاز می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بعنوان مسئول کمیته مسئول کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون رئیس فدراسیون لیگ برتر کمیته آموزش زکی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد