Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@23:59:23 GMT

واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۸۴۸۸۴

واکنش حسین حسینی به سوتی عجیبش در دروازه استقلال

  حسین حسینی، دروازه بان باتجربه استقلال درباره بازگشت خود بعد از ماه‌ها به ترکیب استقلال می‌گوید: دوری از ترکیب برای هر بازیکنی سخت است، بخصوص اینکه دروازه‌بان باشد، اما این بالا و پایین‌ها برای بسیاری از بازیکنان به وجود می‌آید و من هم این شرایط را تجربه کرده‌ام. برای من این بازگشت بسیارخوشحال کننده بود که توانستم بعد از ماه‌ها برای تیم محبوبم بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم به این روند ادامه دهم و بازی‌های بیشتری در ترکیب تیم محبوبم انجام دهم.»

دروازه‌بان آبی‌ها درباره گلی که مقابل ذوب دریافت کرد نیز این توضیح کوتاه را داد: «تنها اشتباه من روی همین گل بود. در باقی صحنه‌ها توانستم واکنش‌های خوبی نشان دهم. روی این گل قدری بی‌تعادل شدم. ضمن اینکه دوری چند ماهه از ترکیب روی عملکردم تأثیرگذاربود. با این حال باید سعی کنم هر روز آمادگی‌ام را بیشتر کنم. شک ندارم با استقلال دوباره به اوج برمی‌گردم.»

دروازه‌بان استقلال در بازی با ذوب‌آهن به رکورد ۱۰۰ بازی با استقلال دست یافت. حسینی به سؤال ایران ورزشی درباره این تعداد بازی توضیحاتی می‌دهد: خیلی خوشحالم که تعداد بازی‌هایم برای استقلال به عدد ۱۰۰ رسید، اما مهم‌تراز این موضوع، برد تیم محبوبم در جام حذفی بود که ما را همچنان در این جام زنده نگه داشت. این ۱۰۰ بازی با برد استقلال برایم شیرین شد. استقلال تیم بزرگی است که حتی هزار بازی هم برای این تیم کم است. امیدوارم در آینده بتوانم بیشتر به استقلال کمک کنم. از مسئولان باشگاه که این کار را پایه‌ریزی کردند ممنونم. از کادر فنی و بازیکنان هم که در کنار من بودند تشکر می‌کنم. ما باید دست به دست هم بدهیم با اتحاد و همدلی بیشتر هم در بازی‌های آینده لیگ نتایج بهتری بگیریم و هم خودمان را در جام حذفی مدعی نگه داریم.»

حسینی درباره شانس استقلال برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی گفت: قطعاً شانس ما خیلی بالا است. جام حذفی جای هیچ اشتباهی نیست. با یک اشتباه تمام زحمات یک تیم از بین می‌رود، اما اگر به همین روند ادمه دهیم قهرمان می‌شویم. باید یک جام را به هواداران تیم‌مان که سال‌ها است انتظار جام می‌کشند، هدیه کنیم. برای ما رسیدن به جام دور از دسترس نیست و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


ایران ورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: سید حسین حسینی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۸۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد

ترکیب دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اعلام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در دیدار جام حذفی از ساعت 18.15 امروز جمعه 7 اردیبهشت‌ماهدر ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

سیدمجتبی حسینی تیم آلومینیوم اراک را در این بازی با ترکیب احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهانکهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی راهی میدان کرده است.

در سوی دیکر میدان اوسمار سرخ پوشان پایتخت را باترکیب مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی زادگان، سیروس رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، امیررضا رفیعی، محمد خدابنده لو، گئورگی ولسیانی، عبدالکریم حسن فضل الله، اوستون اورونوف و عیسی آل کثیر  وارد بازی خواهد نمود.

براساس اعلام کمیته داوران در این بازی امیر عرب‌براقی، داوری این بازی را برعهده دارد و هادی طوسی و علی احمدی به عنوان دو کمک داور بازی وی را در این رقابت یاری می دهند، همچنین داور چهارم بازی نیز کیوان علی‌محمدی انتخاب شده است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران اعلام شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه