Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی ارتش از یگان‌های ناوگان نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور بازدید و میزان آمادگی این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حسین خانزادی به همراه جمعی از معاونان و فرماندهان این نیرو با حضور در سواحل مکران از پایگاه‌های تحت نظارت قرارگاه مقدم ناوگان جنوب بازدید و توان دفاعی و تجهیزات به‌روز این نیروی راهبردی را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی ارتش در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر آمادگی و توان حداکثری کارکنان نیروی دریایی ارتش در مقابله با تهدیدات و اهمیت صیانت از مرز‌های آبی و دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز حضور کارکنان و خانواده‌های دریادل نیروی دریایی ارتش در سراسر سواحل مکران نشان از عزم و اراده آهنین مردان و زنانی است که با ایمان و پشتکار خود توانسه‌اند در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کنند و شاخص‌ترین الگو برای جامعه باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بررسی آخرین وضعیت آمادگی رزمی و توان عملیاتی فرماندهان و کارکنان این نیرو در سواحل مکران، از موج‌شکن کرپان در سواحل دریای عمان بازدید و از نزدیک از پایگاه‌های دریایی شهید بیاتی کوهستک، ایستگاه دریایی شهید اعتباریان سیریک، پایگاه یکم پهباد گرانداهو و تاسیسات و اسکله‌های در حال ساخت منطقه دوم دریایی ولایت بازدید و دستورات لازم در زمینه تسریع در تکمیل پروژ‌های مختلف را صادر کرد.

وی همچنین در حاشیه این بازدید با حضور در منزل یکی از خانواده‌های دارای بیماری صعب‌العلاج دستورات لازم برای تسریع در کمک‌رسانی به آن خانواده را صادر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر خانزادی نیروی دریایی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بتول دانش شهرکی اظهار کرد: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه‌ شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید قرار گرفته و این ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است