Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا سلیمانی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد و رونمایی از سند جبهه خرمشهری‌ها در مصلی بابلسر با اشاره به دستاوردهای عملیات الی بیت المقدس اظهار داشت: آزادی خرمشهر در واقع به فرمایش حضرت امام راحل فتح ارزش‌های انسانی بود و تنها جنبه خاک نداشته است.

وی با اشاره به پیروزی مردم فلسطین افزود: انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل مسیر تداوم سیطره رژیم غاصب اسرائیل را تغییر داد، افزود: مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس و پس از آن اتفاقات بزرگی را رقم زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی به فرمایش حضرت امام راحل مبنی براینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند، ادامه داد: سنگرهای کلیدی جهان به لحاظ جغرافیا و گفتمان توسط اسلام تسخیر شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: جهان اسلام توسط نظام سلطه در تحریم قرار گرفت و در ۲۰ سال گذشته شاهد ستمگری‌هایی علیه جهان هستیم در حالی که گفتمان نیل تا فرات با پیروزی انقلاب اسلامی فراموش و مردود شده است.

وی تصریح کرد: انتفاضه که انقلاب سنگ بود و اکنون شاهد باران موشک‌های فلسطینی و اصابت به اهداف در گنبدهای آهنین هستیم و برای اولین بار آمریکایی‌های مقیم، سرزمین‌های اشغالی را ترک کردند.

پایان صهیونیست رقم می‌خورد

سردار سلیمانی با عنوان اینکه طی ۱۲ روز گذشته قدرت غزه سبب شد تا رژیم غاصب اسرائیل در پناهگاه زندگی کند، گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، مردم فلسطین و جهان اسلام، پایان صهیونیست را رقم خواهند زد.

وی به اشاره به نقش رزمندگان مازندران در عملیات بیت المقدس و تلاش‌های لشکر ۲۵ کربلا گفت: مقاومت لشکر در عملیات و آزادی خرمشهر سبب افتخار آفرینی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی تحقق کامل دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی و بسیج متعلق به مردم است و در سپاه، پشتیبان و حامی این تشکیلات مردمی هستیم.

سردار سلیمانی یادآور شد: تشکیل بسیج متعلق به مردم است و کسانی که در این تشکیلات حضور دارند، پیشبرنده هستند و باید به این لکوموتیو برای جهش و حرکت کمک کرد.

وی با تاکید براینکه برای تحقق بیانیه دوم گام انقلاب به همدلی نیازمند هستیم، گفت: جبهه خرمشهری‌ها به معنای پیروزی مردم بر سیستم‌های ناکارآمد است.

وی با عنوان اینکه طبق فرمایش اسلامی، مردمسالاری اسلامی فقط شرکت در انتخابات نیست، گفت: مردم را باید در همه عرصه‌ها از جمله اقتصاد وارد میدان کنیم و بسیج مظهر تحقق مردمسالاری اسلامی است.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز بستر ظهور منجی عالم بشریت است، گفت: ملت ایران در رزمایش نهضت کمک مومنانه به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

وی بسیاری از مشکلات کشور را ناشی از رانت، نابسامانی‌ها و غیره دانست و گفت: با تشکیل ستادهای تحول محله و تغییر از وضع موجود به مطلوب باید مشکلات را حل کنیم.

سردار سلیمانی بر لزوم اجرای طرح پایلوت جبهه خرمشهری‌ها به عنوان الگو در کشور تاکید کرد و گفت: الگوسازی از جمله مؤلفه‌های دولت اسلامی است و سازمان بسیج از طرح جبهه خرمشهری‌ها حمایت می‌کند.

کد خبر 5218470

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفین غلامرضا سلیمانی آزادسازی خرمشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر فلسطین جنبش ازما اردبیل آمار کرونا گرگان عکس استانها کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا واکسن کرونا زلزله انقلاب اسلامی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور