Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اساتید دانشگاه‌ها و حوزه خواست درباره طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» اظهار نظر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بعد از تصویب کلیات طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» موسوم به (طرح بانکداری) در صحن علنی مجلس و دوشوری شدن آن، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در نامه ای از اساتید دانشگاه‌ها و حوزه دعوت به همفکری و هم اندیشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براساس این گزارش؛ در نامه مذکور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن ارسال متن مصوبه اصلاح قانون بانک مرکزی، از اساتید دانشگاه و حوزه که در مسائل بانکی و اقتصادی صاحبنظر هستند،درخواست داشت درباره محتوا طرح اظهار نظر کنند و نظرات کارشناسی را خود را بیان کنند.

 

شایان ذکر است محمدرضا پور ابراهیمی داورانی در زمان تصویب کلیات طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» در صحن مطرح کرد که در بررسی شور دوم از ذی‌نفعان،کارشناسان نظام بانکی، اساتید دانشگاه و حوزه و نمایندگان بخش خصوصی درخواست همکاری داریم.

 

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برنامه ریزی می شود مذاکرات جلسات مربوط به بررسی   از طریق پیام رسان‌های داخلی به اطلاع عموم مردم برسانیم.

 

به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی بررسی شور دوم طرح «مسئولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی جمهوری اسلامی» به منظور استفاده از تمامی ظرفیت‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری انجام می شود.

 

 

         

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اساتید دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف