Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@23:07:28 GMT

باشگاه پیکان: ما تبانی نکردیم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۹۶۵۳۵

باشگاه پیکان: ما تبانی نکردیم

باشگاه پیکان درباره حواشی دیدار تیم فوتبالش برابر سایپا بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو (پیکان)، از روز گذشته یک شایعه عجیب پیرامون تعویض ششم تیم فوتبال پیکان در دیدار با سایپا در فضای مجازی منتشر شده و این مساله امروز از جانب نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در صحن مورد اشاره قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باشگاه پیکان ضمن تکذیب این شایعه بیانیه‌ای را صادر کرد که در ادامه آمده است:

"برخی کانال‌های مجازی در روزهای گذشته و پس از برد تیم پیکان مقابل سایپا با انتشار اخباری نادرست و عجیب باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان را به تبانی متهم کردند! به تبع آن جناب آقای کمال علیپور، نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز امروز در نطق خود به این شایعه دامن زد.

باشگاه پیکان ضمن تکذیب این گونه شایعات که پس از حواشی بازی با تیم سایپا شکل گرفته است بار دیگر تاکید می‌کند که با تمام توان از منافع تیم فوتبال خود دفاع خواهد کرد و تلاش برای تثبیت پیروزی و دفاع از حقوق این تیم در دستور کار قرار خواهد داد.

این باشگاه بار دیگر از رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی و هم‌چنین اشخاص حقیقی و حقوقی درخواست دارد از انتشار اخبار کذب درباره پرونده دیدار با سایپا بپرهیزند و اجازه بدهند کمیته انضباطی در کمال آرامش و در راستای عدالت حکم خود را صادر کند.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که با توجه به مطرح شدن شایعه عجیب توسط برخی مقامات رسمی کشور، حق پیگیری حقوقی درباره این اخبار جعلی برای مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران‌خودرو (پیکان) محفوظ است."

کد خبر 495586

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان سرمربی تیم پیکان باشگاه پیکان پیکان لیگ برتر فوتبال پیکان تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد