Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکنش رئیس مجلس به پیروزی مقاومت فلسطین/ قطع برق، فاجعه‌ای برای بیماران کرونایی/ واکنش کدخدایی به رای دادگاه کانادایی درباره هواپیمای اوکراینی

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری توئیتی را در واکنش به مقاومت و پیروزی مردم فلسطین در جنگ با رژیم صهیونیستی در حسابش منتشر کرد:

" توفیق مردم مبارز فلسطین در نبرد نابرابر با رژیم صهیونیستی، گذشته از اینکه یک پیروزی بزرگ برای امت اسلامی به شمار می‌آید؛ نشانه موازنه جدید در مناسبات منطقه است. به برکت قدرت و یکپارچگی گروه‌های مقاومت فلسطین، روزی طومار ظلم بکلی درهم پیچیده خواهد شد. به فضل الهی دور نیست آن روز.

به پاس فداکاری و روحیه جهاد و شهادت مبارزان فلسطینی، دوران قلدری و بزن‌ دررو رژیم صهیونیستی تمام شده است و این رژیم باید برای اقدامات خود هزینه سنگین بپردازد."

امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح درباره پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین نوشت:

" پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت بیانگر این است که درخت بی ریشه صهیونیست پوسیده و به زودی خواهد افتاد."

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در دانمارک تصویر یک کودک فلسطینی را در حسابش منتشر کرد و نوشت:

" یکی از زیباترین عکس‌هایی که از فلسطین دیدم
یک دنیا امید
یک دنیا انرژی"

سید مهرداد سیدمهدی، رئیس خبرگزاری صداوسیما با انتشاری تصویری از خود در کنار اسماعیل هنیه،  رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نوشت:

" با پایان جنگ اراده‌ها و پیروزی مردم فلسطین در نبرد سیف القدس اکنون جنگ روایت‌ها آغاز شده است. جریان تحریف با کمک امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش دارد، جای غالب و مغلوب را تغییر دهد، اما إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ (آیه ۱۶۰ سوره آل عمران)"

مصطفی قمری وفا، مدیرکل اخبار داخلی صداوسیما توئیتی را درباره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و برنامه‌هایشان منتشر کرد:

" خبر مهم شورای نگهبان دو سه روز دیگه اعلام میشه؛ نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری هم حتما باید برنامه‌های عملی خود را به مردم عرضه کنند.
انتخابات را نباید با حرف‌های بیهوده و وعده‌های فریبنده خراب کرد!
معرفی اعضای کلیدی کابینه موجبات انتخاب درست را فراهم می‌کند."

عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد توئیتی را منتشر کرد:

" وقتی امام در سوم خرداد ۶۱ فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد میخواست این پیام را منتقل کند:کسانیکه که در جهاد اصغر پیروز شدید مراقب باشید در جهاد اکبر که مبارزه با غرور است مردود نشوید
فَلَم تَقتُلوهُم وَلٰکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُم وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلٰکِنَّ اللَّهَ رَمىٰ"

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاسیون ایران محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۹۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم

مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران با بیان اینکه پیام مقاومت مردم یمن را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به جهانیان مخابره می‌کنیم، گفت: فرهنگ جهاد و مقاومت مردم یمن را به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی می‌کنیم، هنوز برخی از ناشران یمن فعالیت خود را حفظ کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، اسامه هزاع، مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن به ستاد خبری سی‌و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران اتفاق خوبی است، هر چند که وضعیت نشر و کتاب در یمن به دلیل جنگ بسامان نیست و برخی از ناشران مجبور شدند که کار نشر را تعطیل کنند. جنگ و درگیری موجب شد تا کتاب و نشر بسیار به عقب برگردد.

او ادامه داد:‌ با وجود شرایط سخت حاکم بر یمن، همچنان برخی از ناشران فعال مانده‌اند و ما در نمایشگاه کتاب در تهران می‌توانیم پیام مقاومت مردم مظلوم یمن را به جهانیان مخابره کنیم. تلاش می‌کنیم تا فرهنگ مجاهدت و مقاومت مردم یمن به خوبی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شود.

هزاع که مدیر دانشجویان در انجمن همبستگی یمن در ایران است، بیان کرد: دغدغه‌های فرهنگی یمن در نمایشگاه کتاب به خوبی قابل طرح و پیگیری است و دو کشور ایران و یمن نقاط مشترک زیادی دارند، کتاب‌های اسلامی و دینی و حتی آثاری که به دوران پیش از اسلام و پس از اسلام مربوط است میان دو کشور ارتباطات قابل توجهی را نشان می‌دهد.

او در مورد عملیات «وعده صادق» و واکنش مردم یمن به آن گفت: در آخرین عملیات ایران علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرد و این نه تنها موجب واکنش خوب مردم یمن شد، بلکه در کل منطقه تحسین‌برانگیز بود. موشک‌هایی که از مسجد القصی گذشت موجب شد تا مردم یمن تظاهرات حمایتی از این حملات داشته باشند و خوشحالی خود را بروز دادند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آیا می شناسیدش؟
  • پیام مقاومت یمن را در نمایشگاه کتاب تهران مخابره می‌کنیم
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • کنایه تمسخر آمیز وزیرخارجه رژیم اسرائیل به اردوغان؛ سریالت را ببین + عکس | واکنش ترکیه
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند