Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی سوزنچی در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این ساعت کار تالار محققان این کتابخانه از ساعت هفت تا ۲۴ بود. 

وی در خصوص شرایط عضویت در این تالار گفت: برای دانشجویان مقطع کارشناسی‌ ارشد و دکتری و طلاب حوزه‌های علمیه ارائه معرفی‌نامه رسمی از محل تحصیل مبنی بر تصویب موضوع پایان‌نامه، برای دانشجویان دکترای تخصصی که بیش از سه سال اشتغال به تحصیل دارند ارائه پروپزال تأیید شده، برای دانشجویان رشته پزشکی ارائه معرفی‌نامه رسمی مبنی بر تصویب طرح یا پایان‌نامه لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره کتابخانه‌های تخصصی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ادامه داد: ارائه گواهی ثبت اختراع برای مخترعان و اعضای بنیاد نخبگان، ارائه آثار چاپ شده در دو سال اخیر برای مؤلفان و همچنین ارائه مستندات پژوهشی اعم از دو عنوان مقالۀ علمی‌پژوهشی، علمی‌ ترویجی یا مقالات ارائه شده در همایش‌های ملی و بین‌المللی در دو سال اخیر، از شرایط عضویت در تالار محققان کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی است.

وی گفت: میز اختصاصی، امکان ورود لپ تاپ، کمد اختصاصی لپ تاپ، دسترسی به مخزن کتابهای چاپی کتابخانه مرکزی با بیش از یک میلیون منبع، دسترسی مستقیم به حدود ۶ هزار و ۵۰۰ پایان‌نامه و بیش از ۶ هزار کتاب مرجع، امکان امانت در محل بیش از ۵۰ کتاب به صورت بلند مدت، پذیرایی و برخورداری از اینترنت وای‌فای رایگان از جمله خدماتی است که محققان در این تالار از آن بهره‌مند هستند.

سازمان کتابخانه های آستان قدس رضوی شامل کتابخانه مرکزی و ۱۰ کتابخانه تخصصی در حرم مطهر رضوی و ۵۸ کتابخانه وابسته در دیگر نقاط کشور است.

برچسب‌ها مشهد آستان قدس رضوی کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد آستان قدس رضوی کتاب مشهد آستان قدس رضوی کتاب اخبار کنکور آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه