Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا صالحی امیری گفت: همه فدراسیون‌ها در اردوی داخلی و خارجی هستند

سید رضا صالحی امیری در آستانه المپیک صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، سید رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی گفت:

روزی را پیش بینی می کنم که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید رضا صالحی امیری افزود:

نوع نگاه ما معامله گرایانه نیست، وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و نه دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است. 

رییس کمیته ملی المپیک گفت:

همه فدراسیون‌ها در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد. 

صالحی‌امیری درباره روز سوم خرداد گفت:

آزادسازی خرمشهر نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور نوبخت بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر  از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست. او مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیوست و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند. 

او با اشاره به منابع مالی کمک شده به کشتی گفت:

۴ منبع مالی وارد کشتی شده که یک منبع کمیته است. وزارت ورزش هم کمک کرده و نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت که کمک کند و اسپانسرها هم ورود کردند. جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید. 

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: صالحی امیری سید رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟