Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر عبدی بازیگر محبوب و پیشکسوت کشورمان که چند روزی است برای چکاب به بیمارستان مراجعه کرده، با توجه به اخباری که در مورد بستری شدنش در رسانه‌ها منتشر شده و با توجه به این که در حال حاضر سریال جدید «روز‌های آبی» با حضور وی در شبکه ۵ سیما در حال پخش است، پیرامون حال کنونی خود و این سریال توضیحاتی به صورت ویدئویی منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره بیان کرد: حدود ده شب است که از طریق کانال بسیار شیرین شبکه ۵، سریالی به اسم روز‌های آبی در حال پخش است. چه قدر خوب است که شبکه ۵ این چنین سریال شاد و مفرحی را برای شب‌های بلند بهاری و برای خانواده‌های ایرانی تدارک دیده است.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: اولا از مدیر محترم این شبکه جناب آقای اشناب خیلی تشکر می‌کنم، برای شرایطی که به وجود آوردند که این سریال خوب و خانوادگی ساخته شود، از تهیه کننده سریال آقای امیری و آقای عبدی و از کارگردان و همه عوامل تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از زمستان ۹۹، تا اوایل ۱۴۰۰ و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم، یعنی خرداد ماه، بچه‌ها زحمت کشیدند، از همه این دوستان تک تک علی الخصوص نادر سلیمانی عزیز، امیر غفارمنش دوست داشتنی و ویدا جوان و فریبا متخصص و همه دوستان بازیگر دیگر تشکر می‌کنم.

اکبرعبدی گفت: اگر به بیمارستان آمدم برای این است که ۴ سال است پیوند کلیه شده ام و زیر نظر پروفسور عطایی پور هستم، برای چکاب هر دو ماه یا سه ماه یک بار باید خدمت ایشان بیایم.

این بازیگر محبوب افزود: یه مقدار تب خفیف داشتم، ایشان گفتند باید حتما بستری شوم، شاید عفونتی باشد، به همین دلیل دو سه روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می‌کنم، خدا را شکر می‌کنم که حالم بسیار بسیار خوب است و طی امروز و فردا مرخص می‌شوم.

وی ضمن تشکر از همه مردم اظهار کرد: از همه دوستانی که بابت مریضی من نگران بودند، همه انسان‌های شریفی که مخصوصا در شب‌های لیله القدر و ماه مبارک رمضان برایم دعا کردند از همه تشکر می‌کنم و دست همه آن‌هایی که یک جورایی بنده را فراموش نکرده اند را می‌بوسم و برای همه شان آرزوی سلامتی می‌کنم.

این هنرمند پیشکسوت در پایان گفت: به دوستانی که در راه پیوند هستند حتما توصیه می‌کنم که اصلا نترسید، و به خدا توکل کنید، خیلی خیلی مخلصیم و از همه اهالی روستای براگور رو به روی امامزاده هاشم جاده رشت، از همه تک تک تشکر می‌کنم و از همه می‌خواهم از ما گذشت کنند، که با عوامل این مدت مزاحمشان بودیم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کار‌های دیگر در خدمتتان باشم. دست همه شما را می‌بوسم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکبر عبدی بیمارستان بستری تشکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟

مهران مدیری مدتی است با تولید و پخش برنامه «اسکار»، در کنار پیگیری ماجرای اختلافش با صداوسیما بر سر «دورهمی» و اخیرا هم خبر ساخت سریال جدیدش، نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای اختلاف نظر میان مهران مدیری و صداوسیما، با امتداد شکایت این سازمان از سازندگان «دورهمی» و جلوگیری از پخش قسمت‌های جدید برنامه مدیری، به مرحله‌ی تازه‌ای نرسیده، اما متوقف هم نشده است.

اختلاف‌نظر‌ها میان صداوسیما و مهران مدیری از آن زمان بار دیگر بالا گرفت که عنوان شد، مدیری قصد ساخت برنامه‌ای با نام «اسکار» را برای شبکه نمایش خانگی دارد و در حالی که مجوز تولید این برنامه از سوی خود ساترا داده شده بود، شائبه‌هایی مبنی بر جلوگیری از پخش وجود داشت. با این وجود و در حالی که بحث بر سر «دورهمی» و شکایت صداوسیما از مهران مدیری ادامه داشت، این کارگردان «اسکار» را ساخت که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی هم در حال انتشار است.

به تازگی هم خبر‌هایی مبنی بر ساخت سریال جدید مهران مدیری با عنوان «پدر قهوه» عنوان شده، اما هنوز به تایید رسمی نرسیده است؛ هرچند این کارگردان از آن دسته افرادی است که معمولا ترجیح می‌دهند پروژه‌هایشان را در بی‌خبری و در عین حال با توسل به انتشار اخبار غیررسمی پیش ببرند.

در اخباری که منتشر شده، عنوان شده است که «پدر قهوه» را می‌توان پروژه‌ی جدید مهران مدیری پس از برنامه‌ی «اسکار» دانست؛ رئالیتی‌شویی که اتفاقا استقبال چندانی هم از آن نشد و حالا داستان سریال جدید، در فضا و ساختاری کاملا متفاوت، حول موضوع مافیای قهوه در ایران می‌گذرد.

گویا قرار است ژاله صامتی ـ بازیگر محبوب سریال زیرخاکی ـ بازیگر نقش اول زن این سریال باشد. مهران مدیری نقش رئیس مافیای قهوه را ایفا کند و سام درخشانی هم یکی از نقش‌های محوری پدر قهوه را بر عهده بگیرد. همچنین از ترکیبی که برای بازیگران در نظر گرفته شده، می‌توان از همین حالا فضای کمدی کار و شباهتش با آثاری، چون مرد هزار چهره یا هیولا را متصور شد.

هرچند مدیری حدود ۱۴ سال پیش، سریال «قهوه تلخ» را هم در شبکه نمایش خانگی ساخته بود و حالا نام «پدر قهوه»، این سریال را هم به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در قالب سی‌دی و دی‌وی دی منتشر می‌شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت. با این حال ناتمام ماندن انتشار «قهوه تلخ»، برای همیشه برگی پرسش‌برانگیز را در کارنامه این هنرمند و حتی شبکه نمایش خانگی رقم زد.

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی