Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان شیاطین سرخ می گوید دومی در لیگ برتر برای منچستریونایتد به قدر کافی خوب نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، منچستریونایتد در مسابقات این فصل بعد از هم شهری خود در رده دوم قرار گرفت تا با توجه به رتبه سوم این تیم در مسابقات فصل قبل، یک رتبه در جدول صعود کرده باشند. این تیم در حال حاضر می تواند با پیروزی در فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال که روز چهارشنبه برگزار می شود، به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد می گوید که اگر چه رتبه این تیم در لیگ برتر بهبود داشته اما بازیکنان اجازه استراحت ندارند و باید فاصله شان با منچسترسیتی را از بین ببرند و فصل آینده بهتر ظاهر شوند. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد عملکرد این فصل

از فصل قبل تا این فصل قطعا بهتر شده ایم. باید قهرمان لیگ برتر شویم. رده دوم به قدر کافی خوب نیست و مطمئنم همه هم تیمی هایم نیز با این قضیه موافقند. روند خوبی داشتیم و به نظرم نتایج منچسترسیتی در مسابقات این فصل باورنکردنی بود. باید برای آنها احترام قائل شد. در برخی بازی های آسان امتیازات احمقانه ای از دست دادیم. می دانیم می توانیم در برخی مسابقات بهتر بازی کنیم و در مسابقات دیگر هم بی رحم تر باشیم. باید به خودمان باور داشته باشیم و در بازی های بزرگتر هم به پیروزی برسیم اما نکته مهم پیشرفت کردن است. باید به قهرمانی در لیگ برتر برسیم. 

 در مورد بستن بازوبند کاپیتانی 

خیلی سریع این اتفاق افتاد. در آن زمان اشلی یانگ در باشگاه بود و اگر چه تنها چند ماه ماند، چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او واقعا رقابت طلب بود و انتظارات زیادی از سایر بازیکنان در تمرینات داشت. دوست داشتم تمرینات سخت باشد و از او یاد گرفتم. سپس او به اینتر رفت و مربی مرا به گوشه ای کشید و گفت مرا به عنوان کسی می بیند که می تواند بازوبند را ببندد. انتخاب شدن به عنوان کاپیتان منچستریونایتد افتخار بزرگی برایم بود. در داخل و خارج زمین مجبور شدم بهتر شوم. به نظرم نکته مهم تر اتحاد تیم است تا مسائل فردی زیرا اگر خوب بازی کنم به تیم کمک کرده ام و تمرکز اصلی ما روی قهرمانی در تورنمنت های مختلف است.

 در مورد سوپر لیگ

دوران سختی بود. به عنوان بازیکن چیز زیادی در این مورد نمی دانستیم. در یک مسابقه بازی کردیم و بعد از پایان مسابقه متوجه ماجرای سوپر لیگ شدیم و همه تعجب کرده بودیم. یکی از بازیکنان تلویزیون را روشن کرد و اولین بار بود که در این باره شنیدیم و همه شوکه بودیم. در آن زمان از جزئیات این اتفاق بی خبر بودیم. فقط شنیدیم قرار است چنین چیزی اتفاق بیافتد. به نظر می آمد همه کارها انجام شده. به نظرم حالا اتفاقاتی درست در این باره افتاده و باید از این پروژه گذر کنیم.

 

در مورد رابطه با لوک شاو

همیشه رابطه خوبی با مدافع کناری چپ تیم در طول دوران بازی داشته ام. با چیلول در لستر و رابرتسون در هال سیتی هم رابطه خوبی داشتم. همیشه گفته ام به عنوان مدافع اگر مدافع میانی خوب بازی کند و دفاع چپ هم خوب باشد. خوب بازی نکردن برای من غیرممکن می شود. اگر لوک شاو خوب بازی کند، من هم عملکرد خوبی خواهم داشت. لوک توانایی های زیادی دارد و به نظرم سولسشر کار خوبی با لوک شاو انجام داد. کاری کرد شاو باور کند می تواند یکی از بهترین دفاع های چپ باشد.

در مورد علاقه به منچستریونایتد

منچسترسیتی هم به جذب من علاقه داشت. با هر دو باشگاه مذاکره کردم اما باید بگویم بدون بی احترامی به منچسترسیتی در حالی بزرگ شدم که بازی های منچستریونایتد در الدترافورد را تماشا می کردم. می خواستم در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا باشم و قلبم همیشه با این باشگاه بود. با پپ صحبت کردم و احترام زیادی برای او انقلابی که در منچسترسیتی ایجاد کرد قائل هستم اما انتخابم منچستریونایتد بود. منچستریونایتد برای بازه ای طولانی به دنبال جذب من بود و علاقه زیادی نشان داد و متوجه شدم می توانم بخشی مهم از این تیم باشم.

در مورد ترک لستر

با توجه به سنم، حس می کردم دین زیادی به لستر دارم. با ویچای صحبت کردم و گفت وقتی ژوزه مربی این باشگاه بود، علاقه زیادی به تو نشان داده بود گفت یک فصل دیگر بمان و بعد می توانی بروی. وقتی از علاقه منچستریونایتد خبردار شدم دیگر به باشگاه فشار نیاوردم چون می دانستم به این باشگاه خواهم رفت و دوست دارم برای منچستریونایتد بازی کنم در آن سن، 25 سالگی، می دانستم وقت زیادی دارم و ویچای هم به من قول داده بود. 

در مورد تابستان پیش رو

به نظرم تیم ملی با تجربه تر شده است. بازیکنان رهبر بیشتری در تیم داریم. بازیکنان زیادی به طور مداوم در بازی های مهم به میدان می روند. لیورپول قهرمان لیگ قهرمانان شد و منچسترسیتی نیز عملکرد خوبی در سال جاری داشت. تجربه نقش زیادی دارد اما در بازی های ملی لحظات تاثیر گذار هستند. دوران خوبی برای طرفداری از تیم ملی انگلیس است اما باید خیلی بهتر شویم. استعداد بازیکنان جوان تر نکته مهمی برای فوتبال انگلیس است. سال بود چنین بازیکنان با استعدادی نداشتیم و بازیکنانی مثل فودن، گریلیش، مدیسون مانت، بلنیگام و... بازیکنان خوبی هستند. آنها چیزهای زیادی به تیم اضافه می کنند و گرفتن توپ از آنها کار سختی است.

در مورد بازی برای تیم ملی

بازی برای تیم ملی انگلیس اهمیت زیادی دارد و افتخار بزرگی است. در حالی بزرگ شدم که بازی های تیم ملی انگلیس را تماشا می کردم. پیراهن تیم ملی را می پوشیدم و بازی ها را در کنار خانواده ام تماشا می کردم و حتی یک بازی را هم از دست نمی دادم. حضور در تورنمنت های بزرگ و تماشای جو و شادی ها و .... ارزش زیادی دارد.

در مورد حذف از جام جهانی در نیمه نهایی

بدترین لحظه دوران بازی من بود. تجربه خوبی بود ولی خیلی بابت آن بازی ناراحت هستم. خانواده و دوستانم در استادیوم بودند و واقعا فکر می کردم برای رسیدن به فینال به قدر کافی خوب هستیم.

در مورد کار با ساوتگیت

گرت رفتار خوبی با من داشته است. هر وقت در دسترس بودم به طور فیکس برایش بازی کرده ام و نشان داده اعتماد زیادی به من دارد.می تواند اندکی سخت گیر باشد و در این زمینه مانند اوله است. استیو هالند هم در کنارش کار می کند. گرت اعتماد زیادی به من داد و از نظر تاکتیکی هم خیلی خوب است.

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر خوب بازی کافی خوب تیم ملی برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای بازی با ایران به کشورمان سفر می‌کند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال زنان ایران در پنجره بازی‌های ملی (فیفا دی) در خردادماه 1403 دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار می‌کند.

به همین منظور تیم ملی فوتبال زنان بلاروس برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم ملی زنان ایران هشتم خردادماه وارد تهران می شود و در روزهای 10 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی فوتبال زنان کشورمان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • سهیل مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • دیوید بکام: پس از ترک منچستریونایتد تا 2 سال نتوانستم بازی های این تیم را تماشا کنم / زیرنویس فارسی
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد