Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «محمد شریعتمداری» در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار شد،  اظهارداشت: در ایام نزدیک به حماسه بزرگ تاریخی و انتخابات ریاست جمهوری هستیم و ملت ایران هر چهار سال یک بار با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، نظامی را که به رهبری امام (ره) و همت مردم شکل گرفت برای دوره چهار ساله به عنصر حیات بخش «سرمایه اجتماعی» تجهیز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: سرمایه اجتماعی پشتوانه همه نظام‌های سیاسی به ویژه نظام جمهوری اسلامی است.

شریعتمداری با اشاره به حماسه مردم در انتخابات دوم خرداد سال ۱۳۷۶، گفت:  رهبر معظم انقلاب پس از آن انتخابات، آن روز را یک حماسه بزرگ تاریخی خلق شده توسط مردم دانستند و فرمودند این حماسه بزرگ سیاسی یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که ایرانیان با شور و نشاط در صحنه هستند و برای دوام کشورشان با تاریخ کهن در کنار هم، یکپارچه و همدل و با هدف مشترک حرکت می‌کنند و حضور گسترده ما را از توطئه‌های دشمنان مصون کرده و بدخواهان را در خارج و داخل مایوس کرد.

وزیر تعاون تاکید کرد: اینها نشان می‌دهد که حضور پرشور مردم در صحنه‌های تاریخی چه میزان به توسعه و رشد مادی و معنوی یک ملت کمک می‌کند.

وی گفت: ما باید با همه تلاش و توان، امید را در جامعه تزریق کنیم. عنصری محوری که در سایه آن رشد اقتصادی، جهش تولید و موفقیت‌های یک ملت رقم می‌خورد عنصر امید است و این عنصر در سایه یکپارچگی و وحدت، حول محور منافع ملی شکل می‌گیرد.

شریعتمداری افزود: در نقطه مقابل امید، عنصری که موجب نزول و تنزل قدرت یک ملت بزرگ می‌شود تفرق، منازعه و تشتت در زمینه مسائلی است که ما آنها را منافع ملی خطاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اختلاف سلیقه، تضارب افکار و اندیشه نیز عنصر ارزشمندی است و موجبات رشد و تعالی و بالندگی یک ملت می‌شود، اما منازعه بر سر منافع ملی حتما باعث از بین رفتن اهداف بزرگ یک ملت می‌شود.

وزیر تعاون گفت: باید تلاش کنیم از جهش تولید پیراهنی برای افزایش سرمایه اجتماعی و بالابردن وحدت ملی استفاده کنیم و در سایه وحدت ملی است که می‌توانیم در مسیر رشد و پایندگی ملت ایران ادامه دهیم.

ادامه دارد... 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخابات ۱۴۰۰ محمد شریعتمداری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور یک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید

تین نیوز

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟