Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اصابت نارنجک به اتوبوس حامل اعضای این تیم  اظهار کرد: برخی از آدم‌های معلوم الحال بالای پلی که در مسیر اتوبوس کاروان پرسپولیس قرار داشت ایستاده بودند و نارنجک‌ها را سمت اتوبوس ما پرتاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده حرفه ای بود که توانست اتوبوس را کنترل کند، اگر اتوبوس کنترل نشده بود امکان چپ شدن آن وجود داشت. اتفاقی برای بازیکنان رخ نداد و همه سالم هستند. قرار است فوتبال بازی کنیم که همه لذت ببرند این مسائل را درک نمی‌کنم.

رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: پرسپولیس مشکلی ندارد. این جنگ نیست. در زمین، فوتبال بازی کنید. این نارنجک‌ها خیلی خطرناک بود.

مهدی عبدی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: هنوز تنم می‌لرزد. از شیشه‌های شکسته اتوبوس مشخص است که حادثه ترسناک  و وحشتناکی بوده است.  

سعید آقایی بازیکن پرسپولیس درباره اینکه از لحاظ روحی و روانی اتفاقات رخ داده روی بازیکنان تاثیرگذار گذاشته است، بیان کرد: این اتفاق انگیزه ما را برای پیروزی بیشتر می‌کند. بازی‌ها را یکی به یکی می‌بریم و جواب این افراد را می‌دهیم.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم