Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@02:51:37 GMT

ایده‌ یک معلم برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۱۳۱۲۹

ایده‌ یک معلم برگزیده شد

ایده‌ی یک آموزگار مقطع ابتدایی در کنار چهار ایده‌ی دیگر به مرحله نهایی نخستین رویداد ملی ایده‌های نوآورانه در حکمرانی قضایی تحت عنوان «دادنگار ایده» راه یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین دوره رویداد ملی ایده‌های نوآورانه در حکمرانی قضایی با مشارکت و همکاری دبیرخانه سامانه ایده و مرکز نوآوری و آموزش پژوهشگاه قوه قضاییه در بستر فضای مجازی برگزار شد که ۱۲ ایده از سوی داوران مورد بررسی و ارزیابی قرا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله که به داوری ایده‌های واصله در زمستان سال ۹۹ اختصاص دارد، ایده‌ی «امکان مشاهده آنلاین محتویات پرونده» ارائه شده از سوی بابک گوزلی کچکاغی یکی از آموزگاران مقطع ابتدایی، ایده‌ی «قانونمند کردن شرکت‌های خصوصی، شناسایی پرسنل دولتی دارای شرکت ثبتی برای مهار تخلفات و تضاد منافع» ارائه شده از سوی سلیمان کریمی، ایده‌ی «میزان موزون» ارائه شده از سوی عباس شکوری و ایده‌ی «همیارفرهنگی قضا در آموزش و پرورش» ارائه شده از سوی مریم حیدری به عنوان ایده‌های برتر این دوره معرفی و به مرحله نهایی رویداد بزرگ دادنگار ایده که آذرماه امسال برگزار می‌شود راه یافتند.

همچنین سه ایده‌ی «امکان مشاهده آنلاین محتویات پرونده»، «میزان موزون» و «داوری آنلاین و گواهی امضای الکترونیک قرداداد‌های آنلاین» برای کسب حمایت شتاب‌دهی به مرکز نوآوری پژوهشگاه قوه قضاییه معرفی شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در انتهای هر فصل از سال، ایده‌های مطرح در سامانه ایده مورد بررسی و ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و ۵ ایده برتر فصل به مرحله نهایی راه می‌یابند.

با توجه به اینکه هر سال پژوهشی از هفته پژوهش آغاز و به این هفته در سال بعد ختم می‌شود؛ اولین دوره رویداد ملی «دادنگار ایده» به ایده‌های مطروحه در فصل زمستان سال ۹۹ اختصاص داشت. در پایان سال پژوهشی یعنی آذر ماه امسال، مرحله نهایی رویداد ملی ایده‌های نوآورانه در حکمرانی قضایی برگزار و از بین ۲۰ ایده منتخب که به مرحله نهایی راه یافتند، ایده برتر و شایسته تقدیر مشخص و معرفی می‌شوند. همچنین از بین ۲۰ ایده منتخب به انتخاب اعضای سامانه، یک ایده به عنوان «ایده منتخب مردمی» برگزیده خواهد شد.

مولف: روابط عمومی و امور بین الملل پژوهشگاه قوه قضاییه»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قوه قضاییه معلم برگزیده فرهنگیان معلمان ارائه شده از سوی مرحله نهایی رویداد ملی ایده ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

دریافت 39 MB کد خبر 6089375

دیگر خبرها

  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • گل‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • خلاصه بازی فجر سپاسی و گل گهر + فیلم
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»