Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت؛ کاربران اینستاگرام با حساب‌های تجاری می‌توانند به داده‌های مختلفی به نام insights دسترسی پیدا کنند که عملکرد پست‌های آن‌ها نشان می‌دهد. اکنون، این شبکه اجتماعی با راه اندازی اطلاعات آماری برای Reels و Live Video، به کاربران امکان دسترسی به داده‌های بیشتری را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مدتی است قابلیت live videos در این سیستم عامل وجود داشته، ویژگی Reels یک ویژگی کاملاً جدید است که اینستاگرام آن را سال گذشته پس از ماه‌ها آزمایش راه اندازی کرد و آن را به عنوان جایگزینی برای TikTok در داخل این پلتفرم به کاربران معرفی کرد.

بیشتر بخوانید

فیسبوک تبلیغات خود را در Instagram Reels آغاز می کند با این دسترسی جدید اطلاعات بیشتری درباره Reel دریافت کنید

با در دسترس قرار دادن اطلاعات insights جدید، کاربران می‌توانند اطلاعاتی درباره اینکه چند فیلم پخش شده، تعداد لایک‌ها، نظرات، ذخیره و اشتراک فیلم‌های کوتاه Reel خود را دریافت کنند و ببینند به چه تعداد حساب دسترسی دارند. برای ویدئو‌های زنده، صفحه اطلاعات آماری تعداد نظرات و اشتراک‌های دریافتی، تعداد حساب‌هایی که به آن را دیدند و بیشترین بازدیدکنندگان همزمان را نشان می‌دهد.

علاوه بر این، اینستاگرام صفحه Account Insights را که از طریق منوی کشویی گوشه بالا سمت راست قابل دسترسی است، با اطلاعات مفیدتری به روز کرده است. بخش Reach اکنون حساب‌های تعامل با محتوای کاربر را به دنبال کنندگان و ... تقسیم می‌کند. بعلاوه اینستاگرام این محتوا را بر اساس میزان دسترسی و نوع تعامل با حساب رتبه بندی می‌کند.

اینستاگرام از ماه‌های آینده گزینه‌های جدید از پیش تعیین شده چارچوب زمانی را نیز در صفحه Insights آغاز خواهد کرد، بنابراین کاربران می‌توانند داده‌ها را به روش‌های دیگری غیر از دیدن اعداد در ۷ یا ۳۰ روز گذشته فیلتر کنند. سرانجام، کاربران در آینده نزدیک می‌توانند به این قابلیت‌ها روی نسخه دسکتاپ نیز دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام برای کمک به مشاغلی که می‌خواهند مخاطبان خود را افزایش دهند و دنبال کنندگان خود را درگیر کنند، وعده داده که به روز رسانی‌های بیشتری را در طول سال انجام دهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت اینستاگرام قابلیت جدید اینستاگرام شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یوسفی صبح دوشنبه در جلسه شورای شهرستان بردسکن که با حضور شهردار بردسکن و اعضای شورای شهر برگزار شد، اظهار کرد: از ماه‌های آتی اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بردسکن افزود: با انجام طرح مذکور برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ها (کیوآر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

کد خبر 6092041

دیگر خبرها

  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟
  • اروپا از تخلفات فیس‌بوک و اینستاگرام تحقیق می‌کند
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • حساب نانو آلپاری [راهنمای موفقیت در “binary option”]
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد