Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  شب عروسی یکی از به یاد مادنی‌ترین و زیباترین شب‌ها برای همه‌ی زوجین است، اما چطور می‌توانیم این شب را به یاد ماندنی‌تر کنیم؟ با یک سورپرایز فوق العاده یا ایده‌ای متفاوت که در ذهن همه میهمانان و عروس و داماد باقی بماند؟ شاید هم یک کتک کاری؟

در یک مراسم عروسی مثل تمام مراسم‌های ازدواج در دنیا عروس و داماد برای بریدن کیک و سرو آن در میان میهمانان ایستاده بودند؛ عروس پس از اینکه کیک را به طور رمانتیکی برش داد تکه‌ای از آن را دهان داماد و متقابلا داماد دهان عروس قرار داد، اما یک دفعه اتفاقی رخ داد که همه میهمانان شوکه شدند، اتفاقی شبیه کتک کاری شدید از پیش برنامه ریزی شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

زشت‌ترین شوخی‌های زن و شوهری که باید ترک کرد

مهمان‌ها از لحظات شاد برش کیک عروسی فیلم می‌گرفتند که ناگهان داماد هنگامی که تکه کیک را دهان عروس قرار می‌داد ناگهان عروس را به عقب هل داد عروس هم که آماده چنین عملی نبود روی زمین و زیر پای مهمانان افتاد.

برای لحظاتی همه شوکه بودند؛ نمیدانستند باید بخندند یا از اینکه دعوایی به پا شود و عروس کار داماد را تلافی کرده کتک کاری شود نگران باشند؛ ولی یک سوال، شما اگر جای این عروس بودید چه واکنشی را نشان می‌دادید؟ مستقیم به دفتر طلاق می‌رفتید یا رفتار او را شوخی تلقی می‌کردید و همه چیز را با خوشی ادامه می‌دادید؟

در این لحظه داماد به طرف عروس رفت و او را بلند کرد؛ این عروس مهربان و با گذشت گزینه‌ی دوم را انتخاب کرد و با گذشت این شب را به یادماندنی‌تر کرد.

نامی از این عروس و داماد برده نشده، اما در توضیحات آمده است که جشن آن‌ها در نیویورک آمریکا برگزار شده بود.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجیب ترین ها مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یزدان افشاری‌پور، صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت اقدام به تیراندازی کور می‌کند که بر اثر این تیراندازی که ۲ نفر از مهمانان عروسی که دو خانم ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است افزود: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

کد خبر 6089837

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور