Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست گفت: سرمایه گذاری ویژه‌ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت. 

به گزارش ایسنا، علی عسگری در مراسم آغاز عملیات اجرایی شناسایی و حمایت برای بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل اظهار کرد: در طرح مشق احسان دسترسی دانش آموزان محروم به لوازم التحریر دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: همچنین اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم را در بنیاد احسان پیگیری می‌کنیم. در راستای عدالت اموزشی یکی از مشکلات استان سیستان و بلوچستان که دانش آموزان بازمانده از تحصیل است نیز توسط ستاد دنبال می شود و ستاد اجرایی فرمان امام سرویس رفت و آمد آنها را تامین کرده است.

عسگری با بیان اینکه در حوزه تحصیل و مهارت آموزی آنچه را لازم باشد برای حمایت از دانش آموزان و مناطق محروم انجام می‌دهیم گفت: شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست. همچنین مدرسه مهارت را در مناطق مرحوم ایجاد کرده ایم. سرمایه گذاری ویژه‌ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، سعید سلیمانی، مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز با بیان اینکه اواخر سال گذشته رویداد رویش احسان را طراحی کردیم و موضوعات را در چهار محور اساسی دسته بندی کردیم گفت: رویش احسان، رویدادملی جمع سپاری حل نوآورانه مسائل با موضوع آموزش در دوران پساکرونا در مناطق کم برخوردار است که امروز اختتامیه آن برگزار می‌شود. 

وی افزود: ۳۱۴ طرح تایید شده از ۲۶ استان کشور به ما رسید که عمدتا استان های کم برخوردار بودند و نشان داد اگر در نگاهی راهبردی بتوانیم با شرکت های دانش بنیان ارتباط برقرار کنیم می توانیم رو به جلو حرکت کنیم.

سلیمانی افزود: رویداد رویش احسان امروز به پایان رسید و می‌تواند تحول جدیدی در حوزه نرم افزاری عدالت آموزشی ایجاد کند. این ۳۱۴ طرح اگر مورد توجه قرار بگیرند می توانند بخشی از مشکلات را حل کنند و ما هم قرار شده از این ظرفیت استفاده کنیم. بناست بنیاد احسان این پیشرانی را با کمک گروه‌های جهادی ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموز آموزش و پرورش دانش آموزان نخبه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۱۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ورود به دانشگاه‌های برتر آمریکا معروف به آیوی لیگ چقدر سخت است؟ + اینفوگرافیک
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند