Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:01:50 GMT

سفر وزیر میراث فرهنگی به مازندران ناتمام ماند

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۰۱۵۵

سفر وزیر میراث فرهنگی به مازندران ناتمام ماند

به گزارش ایرنا ، وزیر میراث فرهنگی عصر دیروز دوشنبه وارد مازندران شد و قرار بود برنامه هایش تا پایان امروز ادامه یابد.

مونسان در بدو ورود به مازندران از مسجد جامع فرح آباد ساری بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت بازسازی و نگهداری این اثر تاریخی دوره صفویه قرار گرفت. وی همچنین در مسیر رسیدن به ساری یک مجموعه سفره خانه سنتی ۲۰۰ نفره را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحویل گرفتن چهار ساختمان ترمیم و مهیا شده در پارک ولایت ساری برای موزه از شهرداری و افتتاح دبیرخانه شهر خلاق به عنوان یکی از اجزای رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ برنامه های دیگری بود که در نخستین روز سفر مونسان اجرا شد.

با این وصف ، برنامه های اصلی سفر وزیر میراث فرهنگی برای روز دوم در نظر گرفته شده بود که شرکت در جلسه شورای اداری استان ، افتتاح همزمان ۷۸ طرح گردشگری با اشتغال زایی حدود ۲ هزار نفر و بررسی آخرین وضعیت آمادگی مازندران برای پایتختی گردشگری اکو ۲۰۲۲ با عنوان رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ را شامل می شد.

علت بازگشت وزیر میراث فرهنگی و نیمه تمام گذاشتن سفر ۲ روزه اش به مازندران اعلام نشده است با این وصف مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفت و گو با خبر نگار ایرنا دلیل نیمه تمام ماندن سفر وزیر و لغو جلسه شورای اداری را برگزاری جلسه غیر منتظره و اضطراری هیات دولت و لزوم حضور مونسان در آن جلسه عنوان کرد.

عباس مهدوی در پاسخ به برخی گمانه زنی ها در  باره اثرگذاری عدم حضور استاندار در مراسم استقبال وزیر میراث فرهنگی ، با رد این ادعا ، تاکید کرد : دلیل عدم حضور استاندار مازندران در مراسم استقبال از وزیر میراث فرهنگی این بود که حسین زادگان در جلسه استانداران کشور با رئیس جمهوری در زمینه انتخابات حضور داشتند و این موضوع را نیز شخص وزیر در جریان بودند.

وی افزود : از صبح امروز نیز همه شرایط برای برگزاری جلسه شورای اداری فراهم بود و استاندار نیز دردفتر کارش حضور داشت و پس از در جریان قرار گرفتن برگزاری جلسه اضطراری هیات دولت و خداحافظی وزیر با استاندار ، لغو جلسه شورای اداری به مدعوین اعلام شد.

برچسب‌ها ساری استانداری مازندران احمد حسین زادگان  جلسه شورای اداری مازندران علی ‌اصغر مونسان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری استانداری مازندران احمد حسین زادگان ساری استانداری مازندران احمد حسین زادگان جلسه شورای اداری مازندران علی اصغر مونسان اخبار کنکور وزیر میراث فرهنگی جلسه شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود

وزیر اقتصاد برای شرکت در چهل و نهمین اجلاس سالانه ۲۰۲۴ گروه بانک توسعه اسلامی به عربستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهل و نهمین اجلاس سالانه ۲۰۲۴ گروه بانک توسعه اسلامی از امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ مصادف با ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی و به مدت دو روز در ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود.

وزیر اقتصاد پس از ورود به ریاض، جلسات دوجانبه‌ای با نمایندگان کشورهای مختلف عضو برگزار می‌کند و سپس در جشن طلایی سالگرد تأسیس بانک در سطح وزرای اقتصاد کشورهای عضو حضور خواهد یافت.

سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان سپس روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی (اعضای هیأت عامل) شرکت خواهد کرد که در این جلسه علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران نیز وی را همراهی خواهند کرد.

وزیر اقتصاد سپس با همراهان خود در جلسه دوجانبه با فیصل ابراهیم وزیر اقتصاد عربستان حضور می‌یابد.

این نشست همچنین با حضور رحمت اله اکرمی خزانه دار کل کشور در جلسه شتابدهی در تأمین مالی اقلیمی از طریق صکوک سبز و پایداری (شامل ارائه راهنمایی در خصوص صکوک پایدار) ادامه می‌یابد و سپس نشست میزگرد اعضای هیأت عامل (جلسه غیرعلنی) با حضور وزیر امور اقتصادی ایران و علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار خواهد شد.

در نهایت عصر روز دوم و پایانی این اجلاس، کنفرانس مطبوعاتی اجلاس سالانه با حضور سید احسان خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 748626

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»