Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان ، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو تعداد قابل توجهی لوازم دوچرخه قاچاق در یک انبار در منطقه حصارک کرج، بررسی موضوع در دستورکار پلیس اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: در ادامه ماموران پس از بررسی موضوع متوجه شدند که خبر صحت دارد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی به انبار مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آنجا ۶ هزار قطعه لوازم دوچرخه قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او در پایان وجود معضل قاچاق کالا را یکی از عوامل اصلی اختلال در روند تولید کشور دانست و افزود: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نامیده اند، پلیس با قدرت تمام با معضل قاچاق برخورد خواهد کرد تا چرخ تولید کشور با سرعت بیشتری حرکت کند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی خبری مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی تویوتا (لندکروز) قاچاق و نگهداری در یکی از پارکینگ های سطح شهر چابهار، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با هماهنگی‌های قضائی اقدام به بازرسی از محل مورد نظر کردند و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که خودرو مذکور فاقد هرگونه مجوز گمرکی است.

بیشتر بخوانید: ۲ فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق در آبادان توقیف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی خودرو کشف شده 120 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: خودرو پس از تشکیل پرونده قضائی به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229013 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک