Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@23:47:25 GMT

معنویت تنها اقتدار پایدار است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۲۴۹۰۵

معنویت تنها اقتدار پایدار است

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در رابطه با تحقق دیپلماسی ایثار گفت: در طول تاریخ در جوامع مختلف، انسان ها هنگامی که به دنبال قدرت طلبی و اقتدار بودند، آن را در مسائلی مانند اقتدار نظامی، سیاسی، اقتصادی و غیره دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما تنها اقتداری که پایدار است و می تواند بستر پایداری اقتدار در حوزه های دیگر باشد، اقتدار معنوی است.

اوحدی اظهار کرد: امروز که استراتژی دنیا بر اساس جنگ هست، آن ها به دنبال اقتدار هستند. اما مسیرشان را اشتباه انتخاب کرده اند. رژیم صهیونیستی، به ظاهر اقتدار دارد، اما این مردم فلسطین اند که به خاطر ارزش های فطریشان، اقتدار معنوی را کسب کرده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: ما باید در روابطمان با کشورهای دیگر، از طریق دیپلماسی ایثار، اخلاق و ارزش های شهدا جلو برویم، چون دیپلماسی ایثار، حد و مرز نمی شناسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۲۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض

به گزارش خبرگزاری مهر، «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» که با حضور سران کشورها و سیاست گذاران اقتصادی کشورهای مختلف جهان در عربستان برگزار می‌شود به ریاض سفر کرده است.

کد خبر 6090596 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • نیاز امروز جامعه ما معنویت است